Klamavá reklama a minimální standardy kvality

V této diplomové práci se zabýváme klamavou reklamu, jejím vlivem na chování spotřebitelů a dvěma typy standardů kvality: minimálními standardy kvality, které platí pro produkty nízké kvality, a certifikačními kritérii, což jsou standardy pro produkty vysoké kvality. Zaměřujeme se na vztah mezi dezi...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hrazděrová, Zuzana (Autor práce)
Další autoři: Paseka, Jan, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/324343/prif_m/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční
Přírodovědecká fakulta ÚK volný výběr - M K-M-2015-HRAZ 3145362824