Interaktivní tabule ve výuce geometrie

Cílem této diplomové práce bylo vytvořit doprovodné interaktivní prezentace k výuce analytické geometrie na střední škole. Prezentace byly vytvořeny v programu SMART Notebook. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. V první z nich je stručně popsán význam interaktivní tabule na střední škole a její...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pernesová, Lucie (Autor práce)
Další autoři: Vondra, Jan, 1980- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/356929/prif_m/
Obálka
LEADER 04308ctm a22006977a 4500
001 MUB01001023640
003 CZ BrMU
005 20150226104431.0
008 150210s2015 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2021-03-22 
035 |a (ISMU-VSKP)235968 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004 
072 7 |a 51  |x Matematika  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 37.02  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
080 |a 004.354.3:686.888  |2 MRF 
080 |a 514.12  |2 MRF 
080 |a (043)378.2  |2 MRF 
100 1 |a Pernesová, Lucie  |% UČO 356929  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Interactive whiteboard in the teaching geometry  |y eng 
245 1 0 |a Interaktivní tabule ve výuce geometrie  |h [rukopis] /  |c Lucie Pernesová 
260 |c 2015 
300 |a 84 l. +  |e 40 l. pracovních listů 
500 |a Vedoucí práce: Jan Vondra 
502 |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2015 
520 2 |a Cílem této diplomové práce bylo vytvořit doprovodné interaktivní prezentace k výuce analytické geometrie na střední škole. Prezentace byly vytvořeny v programu SMART Notebook. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. V první z nich je stručně popsán význam interaktivní tabule na střední škole a její funkce ve výuce. Ve druhé, nejobsáhlejší, jsou popsány všechny vytvořené prezentace. Poslední kapitola je věnována praktické výuce s interaktivní tabulí, kterou jsem si sama vyzkoušela během mé pedagogické praxe. Jsou zde shrnuty veškeré výhody i nevýhody spojené s výukou na interaktivní tabuli. Kapitola je doplněna i o pár praktických tipů a rad, jak efektivně a co nejlépe tvořit interaktivní prezentace.  |% cze 
520 2 9 |a The aim of this thesis was to create additional interactive presentations for analytic geometry lessons on secondary school. The presentations were made in the SMART Notebook program. The whole thesis is divided into three chapters. The first deals shortly with the significance of having an interactive whiteboard at secondary school and its function in teaching. The second, most extensive, chapter describes all the presentations that had been set up for the purpose of this thesis. The last chapter is devoted to the practical teaching with an interactive whiteboard, which I have tested myself during my educational training. All the advantages and disadvantage connected to teaching with an interactive whiteboard are stated. The chapter includes a few practical tips and tricks how to use the device effectively.  |9 eng 
650 0 7 |a analytická geometrie  |7 ph114037  |2 czenas 
650 0 7 |a didaktika  |7 ph114316  |2 czenas 
650 0 7 |a interaktivní tabule  |7 ph626800  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 9 |a analytic geometry  |2 eczenas 
650 0 9 |a interactive whiteboards  |2 eczenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a study and teaching  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
658 |a Chemie  |c PřF N-CH UCH, UM  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Vondra, Jan,  |d 1980-  |7 mub2010579867  |% UČO 43622  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav matematiky a statistiky  |7 kn20091211007  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/356929/prif_m/ 
CAT |c 20150210  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20150216  |l MUB01  |h 1458 
CAT |a RACLAVSKA  |b 02  |c 20150219  |l MUB01  |h 1519 
CAT |a JANA  |b 02  |c 20150226  |l MUB01  |h 1044 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1453 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1414 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0533 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180806  |l MUB01  |h 1705 
CAT |c 20210322  |l MUB01  |h 0938 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1013 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2000 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1235 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230325  |l MUB01  |h 2345 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2021-03-22 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRVMA  |b ÚK volný výběr - M  |3 K-M-2015-PERN  |5 3145362821  |8 20150219  |f 70  |f Prezenční  |q 20180803  |r 20150213  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK volný výběr - M  |d K-M-2015-PERN  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRVMA