Interaktivní tabule ve výuce geometrie
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit doprovodné interaktivní prezentace k výuce analytické geometrie na střední škole. Prezentace byly vytvořeny v programu SMART Notebook. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. V první z nich je stručně popsán význam interaktivní tabule na střední škole a její...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2015
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/356929/prif_m/ |
LEADER | 04308ctm a22006977a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01001023640 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20150226104431.0 | ||
008 | 150210s2015 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2021-03-22 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)235968 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 | ||
072 | 7 | |a 51 |x Matematika |2 Konspekt |9 13 | |
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 37.02 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
080 | |a 004.354.3:686.888 |2 MRF | ||
080 | |a 514.12 |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.2 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Pernesová, Lucie |% UČO 356929 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Interactive whiteboard in the teaching geometry |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Interaktivní tabule ve výuce geometrie |h [rukopis] / |c Lucie Pernesová |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 84 l. + |e 40 l. pracovních listů | ||
500 | |a Vedoucí práce: Jan Vondra | ||
502 | |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2015 | ||
520 | 2 | |a Cílem této diplomové práce bylo vytvořit doprovodné interaktivní prezentace k výuce analytické geometrie na střední škole. Prezentace byly vytvořeny v programu SMART Notebook. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. V první z nich je stručně popsán význam interaktivní tabule na střední škole a její funkce ve výuce. Ve druhé, nejobsáhlejší, jsou popsány všechny vytvořené prezentace. Poslední kapitola je věnována praktické výuce s interaktivní tabulí, kterou jsem si sama vyzkoušela během mé pedagogické praxe. Jsou zde shrnuty veškeré výhody i nevýhody spojené s výukou na interaktivní tabuli. Kapitola je doplněna i o pár praktických tipů a rad, jak efektivně a co nejlépe tvořit interaktivní prezentace. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The aim of this thesis was to create additional interactive presentations for analytic geometry lessons on secondary school. The presentations were made in the SMART Notebook program. The whole thesis is divided into three chapters. The first deals shortly with the significance of having an interactive whiteboard at secondary school and its function in teaching. The second, most extensive, chapter describes all the presentations that had been set up for the purpose of this thesis. The last chapter is devoted to the practical teaching with an interactive whiteboard, which I have tested myself during my educational training. All the advantages and disadvantage connected to teaching with an interactive whiteboard are stated. The chapter includes a few practical tips and tricks how to use the device effectively. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a analytická geometrie |7 ph114037 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |7 ph114316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a interaktivní tabule |7 ph626800 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a analytic geometry |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interactive whiteboards |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a mathematics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a study and teaching |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching |2 eczenas |
655 | 7 | |a diplomové práce |7 fd132022 |2 czenas | |
655 | 9 | |a master's theses |2 eczenas | |
658 | |a Chemie |c PřF N-CH UCH, UM |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Vondra, Jan, |d 1980- |7 mub2010579867 |% UČO 43622 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Ústav matematiky a statistiky |7 kn20091211007 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/356929/prif_m/ |
CAT | |c 20150210 |l MUB01 |h 0420 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20150216 |l MUB01 |h 1458 | ||
CAT | |a RACLAVSKA |b 02 |c 20150219 |l MUB01 |h 1519 | ||
CAT | |a JANA |b 02 |c 20150226 |l MUB01 |h 1044 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1453 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1414 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0533 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20180806 |l MUB01 |h 1705 | ||
CAT | |c 20210322 |l MUB01 |h 0938 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1013 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2000 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1235 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230325 |l MUB01 |h 2345 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2021-03-22 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRVMA |b ÚK volný výběr - M |3 K-M-2015-PERN |5 3145362821 |8 20150219 |f 70 |f Prezenční |q 20180803 |r 20150213 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK volný výběr - M |d K-M-2015-PERN |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRVMA |