Strategická reklama v duopolu

V této bakalářské práci budeme analyzovat efekt strategické reklamy v duopolu, kde přítomnost reklamy může působit na zisk konkurenta buď jako pozitivní, nebo negativní externalita. Ukážeme si, jak reklama dokáže zvýšit zisk oběma firmám a to i přesto, že může část trhu přesunout od jedné firmy ke d...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Reľovská, Jana (Autor práce)
Další autoři: Paseka, Jan, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Slovenština
Vydáno: 2014
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/380028/prif_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční
Přírodovědecká fakulta ÚK volný výběr - M K-M-2014-RELO 3145361268