Regionálně-geografické informace a jejich vliv na kvalitu vzdělávacího procesu v ZŠ - na příkladu Latinské Ameriky
Disertační práce prezentuje výsledky výzkumu šestých a osmých ročníků základních škol v oblasti Brna a blízkého okolí. Výzkum vychází z výsledků zkoumání představ a znalostí žáků o Latinské Americe. Teoretická část práce shrnuje základní pojmy, žákovo pojetí učiva, způsob tvorby žákovských prekoncep...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2013
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/105010/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-424 | 3201076438 |