Motivace ve výuce středoškolské matematiky

Cílem diplomové práce „Motivace ve výuce středoškolské matematiky“ je stručně popsat roli motivace ve středoškolské výuce a vytvořit sbírku vhodných motivačních příkladů z vybraných kapitol středoškolské matematiky. Je určena učitelům nebo studentům učitelství, kteří chtějí ukázat cestu k tomuto mno...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Ziembová, Lucie (Autor práce)
Další autoři: Fuchs, Eduard, 1942- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2013
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/252435/prif_m/
Obálka
LEADER 06520ctm a22012017a 4500
001 MUB01000861762
003 CZ BrMU
005 20200815181551.0
008 130611s2013 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-10-05 
035 |a (ISMU-VSKP)225594 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004 
072 7 |a 51  |x Matematika  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 159.947.5  |2 MRF 
080 |a (043)378.2  |2 MRF 
100 1 |a Ziembová, Lucie  |% UČO 252435  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Motivation in teaching high school mathematics  |y eng 
245 1 0 |a Motivace ve výuce středoškolské matematiky  |h [rukopis] /  |c Lucie Ziembová 
260 |c 2013 
300 |a 90 l. 
500 |a Vedoucí práce: Eduard Fuchs 
502 |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2013 
520 2 |a Cílem diplomové práce „Motivace ve výuce středoškolské matematiky“ je stručně popsat roli motivace ve středoškolské výuce a vytvořit sbírku vhodných motivačních příkladů z vybraných kapitol středoškolské matematiky. Je určena učitelům nebo studentům učitelství, kteří chtějí ukázat cestu k tomuto mnohdy neoblíbenému předmětu všem svým studentům. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola se týká motivace a popisuje, jaký význam má motivace při učení a navrhuje možnosti motivace v matematice. Druhá kapitola obsahuje konkrétní motivační úlohy z vybraných partií středoškolské matematiky, které jsou členěny na historické, aplikační a zábavné.  |% cze 
520 2 9 |a The aim of the thesis "Motivation in teaching high school mathematics" is to describe the role of motivation in secondary education and create a collection of appropriate motivational exercises from selected topics of high school mathematics. The thesis is intended for teachers or students of education who want to make mathematics, often an unpopular subject, more approachable for their high school students. This thesis is divided into two main chapters. The first chapter deals with the concept of motivation, it describes the importance of motivation in learning and suggests possible ways to motivate high school students in their mathematics classes. The second chapter contains specific motivational exercises of selected topics in high school mathematics, which are divided into historical, applicational and entertaining exercises.  |9 eng 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a motivace  |7 ph115358  |x pedagogické aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a učivo středních škol  |7 ph136702  |2 czenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a motivation (psychology)  |x educational aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary school curriculum  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
658 |a Matematika  |b Učitelství matematiky pro střední školy  |c PřF N-MA UM, PdF:SP2S (UM)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Fuchs, Eduard,  |d 1942-  |7 jn19981001271  |% UČO 182  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav matematiky a statistiky  |7 kn20091211007  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/252435/prif_m/ 
CAT |c 20130611  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a RACLAVSKA  |b 02  |c 20130712  |l MUB01  |h 1129 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130815  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130815  |l MUB01  |h 0759 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130925  |l MUB01  |h 1224 
CAT |a RACLAVSKA  |b 02  |c 20140410  |l MUB01  |h 1542 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0740 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0744 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0751 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0742 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0746 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0748 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0754 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0758 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0805 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0809 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0817 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0825 
CAT |c 20140911  |l MUB01  |h 1611 
CAT |c 20140912  |l MUB01  |h 1105 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0846 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0851 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0856 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0914 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0927 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0937 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0942 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0946 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0958 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0756 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0802 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0831 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0841 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0849 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0852 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0903 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0907 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0910 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 0903 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1117 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1119 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1130 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1135 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1138 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1342 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1344 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1345 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1349 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1352 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1222 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1450 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1411 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0405 
CAT |a JANA  |b 02  |c 20200520  |l MUB01  |h 1613 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20200727  |l MUB01  |h 1656 
CAT |a KOURILOVAX  |b 02  |c 20200815  |l MUB01  |h 1815 
CAT |c 20201005  |l MUB01  |h 1142 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1004 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1952 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1221 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230920  |l MUB01  |h 2023 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-10-05 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRSMA  |b ÚK sklad - M  |3 K-12513  |5 3145358525  |8 20130712  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20180621  |r 20130708  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK sklad - M  |d K-12513  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRSMA