Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace

Disertační práce se zaměřuje na problematiku nonverbálních prvků a jejich posuzování z hlediska potenciálu napomáhat porozumění učivu u žáků. K vysvětlování problematiky je přistupováno z hlediska teorie učebnic a také prostřednictvím konceptu didaktické transformace a zprostředkovávání vzdělávacího...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Janko, Tomáš, 1983- (Autor práce)
Další autoři: Janík, Tomáš, 1977- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2012
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/104778/pedf_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-405 3201073029