Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Disertační práce se zaměřuje na problematiku nonverbálních prvků a jejich posuzování z hlediska potenciálu napomáhat porozumění učivu u žáků. K vysvětlování problematiky je přistupováno z hlediska teorie učebnic a také prostřednictvím konceptu didaktické transformace a zprostředkovávání vzdělávacího...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2012
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/104778/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-405 | 3201073029 |