Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Rigorózní práce se věnuje problematice strategií učení se cizímu jazyku s důrazem na jazyk francouzský a způsobům výuky těchto strategií v pedagogické praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části práce se věnujeme mimo jiné problematice strategií učení se cizímu jazyku a...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2012
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/105474/pedf_r_a2/ |
LEADER | 04328ctm a22006857a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000718737 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20120808102153.0 | ||
008 | 120608s2012 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2020-04-29 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)228014 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 | ||
072 | 7 | |a 81 |x Lingvistika. Jazyky |2 Konspekt |9 11 | |
080 | |a 81'24 |2 MRF | ||
080 | |a 316.772.4:37 |2 MRF | ||
080 | |a 37.012 |2 MRF | ||
080 | |a 159.953.5 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Přikrylová, Jana |% UČO 105474 |* [absolvent PdF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Teacher's support of pupils foreing language learning strategies (on the example of French language) |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka) |h [rukopis] / |c Jana Přikrylová |
260 | |c 2012 | ||
300 | |a 108 l. | ||
502 | |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2012 | ||
520 | 2 | |a Rigorózní práce se věnuje problematice strategií učení se cizímu jazyku s důrazem na jazyk francouzský a způsobům výuky těchto strategií v pedagogické praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části práce se věnujeme mimo jiné problematice strategií učení se cizímu jazyku a kurikulárním dokumentům. Blíže také v práci popisujeme čtyři modely výuky strategií, které dosud nebyly společně publikovány, a výsledky vybraných výzkumů strategií učení se cizímu jazyku. Praktická část práce představuje 33 didaktických cvičení, pomocí kterých může učitel podporovat žákovské strategie učení se cizímu jazyku na příkladu jazyka francouzského. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a Rigorous thesis deals with the issues of foreign language learning strategies with an emphasis on French language and the ways of teaching of these strategies in educational practice. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part we deal with the issues including foreign language learning strategies and curriculum documents. Further, we describe four models of teaching strategies that have not been published together yet, and results of selected research of foreign language learning strategies. The practical part represents 33 teaching practices by the means of which teachers can promote student foreign language learning strategies, for example French language . |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a jazyková výuka |7 ph162894 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická komunikace |7 ph115702 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogický výzkum |7 ph124017 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a studium jazyků |7 ph162895 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a communication in learning and scholarship |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational research |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a language learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a language teaching and learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learning |2 eczenas |
655 | 7 | |a rigorózní práce |7 fd132407 |2 czenas | |
655 | 9 | |a doctoral dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Učitelství pro základní školy |b Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy |c PdF Rig-ZS FJ (FJ) [pokus č.2] |2 CZ-BrMU | ||
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709279 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/105474/pedf_r_a2/ |
CAT | |c 20120608 |l MUB01 |h 0421 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120710 |l MUB01 |h 0748 | ||
CAT | |a SRAMKOVA |b 02 |c 20120717 |l MUB01 |h 1002 | ||
CAT | |a MICHALOVA |b 02 |c 20120808 |l MUB01 |h 1021 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120918 |l MUB01 |h 1628 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130304 |l MUB01 |h 1425 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1918 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20140911 |l MUB01 |h 1012 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1204 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1448 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1409 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0241 | ||
CAT | |c 20200429 |l MUB01 |h 1338 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0959 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1947 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1214 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2020-04-29 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-407 |5 3201073081 |8 20120717 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20120717 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-407 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |