Specifika vzdělávací dráhy žáků se sociálním znevýhodněním
Tématem rigorózní práce je vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním s těžištěm v období povinné školní docházky. V práci jsme usilovali o specifikaci vzdělávací dráhy těchto jedinců, kterou jsme charakterizovali klasifikací, hodnocením chování, mírou absencí a střídáním třídních kolektivů. Pozorno...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2012
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/174515/pedf_r/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-390 | 3201072500 |