Geografický seminář
Tato diplomová práce je zaměřena na výuku geografického semináře v gymnaziálním vzdělávání. Zabývá se provázaností s Rámcovým vzdělávacím programem a klíčovými kompetencemi. Navrhuje studijní příručku pro výuku osmi geografických témat v rámci předmětu Geografický seminář. Každé téma tvoří tři části...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2011
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/222875/prif_m/ |
Shrnutí: | Tato diplomová práce je zaměřena na výuku geografického semináře v gymnaziálním vzdělávání. Zabývá se provázaností s Rámcovým vzdělávacím programem a klíčovými kompetencemi. Navrhuje studijní příručku pro výuku osmi geografických témat v rámci předmětu Geografický seminář. Každé téma tvoří tři části: výkladová teorie pro učitele, pracovní list pro žáky a prezentace pro učitele. V části týkající se výkladové teorie je zahrnuta struktura tématu, odkazy a úkoly pro žáky, na závěr zařazení do Rámcového vzdělávacího programu. This Diploma Thesis focuses on geography seminar lessons in the context of grammar school teaching. It deals with its interconnection with General Teaching Programme and also with essential competences. It offers a study guid for eight lectures of Geography seminar. Each of the topics is presented on three levels: theory of lecturing for teachers, a worksheet for students and a presentation for teachers. The part dealing with the theory of lecturing includes a structure of the topic, useful links and assignments for students and at the end its inclusion into General Teaching Programme is mentioned. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Vladimír Herber |
Fyzický popis: | 105 l. + 1 CD-ROM |