Evaluace výkladu učiva v učebnicích dějepisu pro ZŠ v kontextu výpovědí žáků a textové analýzy
Disertační práce se zabývá problematikou tvorby, používání a evaluace učebnic dějepisu. Hlavní myšlenkou disertační práce je zmapovat potenciální sociální sílu výkladového textu v učebnicích dějepisu pro žáky ZŠ a víceletých gymnázií v kontextu konstrukce výpovědí žáků na vybraná společenská témata....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2011
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/7657/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-359 | 3201068653 |