Terénní výuka v ŠVP Gymnázia Lanškroun
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením terénní výuky zeměpisu do Školního vzdělávacího plánu Gymnázia Lanškroun. V první části se zaměřuje na obecnou charakteristiku výuky zeměpisu v terénu a její pojetí v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia. V druhé části navrhuje sedm konkrétních terénní...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2010
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/184515/prif_m/ |
| Shrnutí: | Tato diplomová práce se zabývá vytvořením terénní výuky zeměpisu do Školního vzdělávacího plánu Gymnázia Lanškroun. V první části se zaměřuje na obecnou charakteristiku výuky zeměpisu v terénu a její pojetí v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia. V druhé části navrhuje sedm konkrétních terénních výuk v podmínkách Gymnázia Lanškroun, včetně pracovních listů. Jedna navržená terénní výuka byla ověřena se studenty kvinty Gymnázia a je uvedeno její hodnocení. Závěrečná kapitola se věnuje využití technologií Geografických informačních systémů v terénní výuce na Gymnáziu Lanškroun This Diploma thesis put mind to creation a field geographical education in the curriculum of Grammar School in Lanškroun. The first part is focused on common knowledges about field geographical education and its conception in Curriculum for Grammar Schools. The second part suggests seven fieldwork geography educations for education in the Grammar school in Lanškroun in territory of Lanškroun, including worksheets. One fieldwork education was proved in field with students of the first grade of the Grammar school Lanškroun and its evaluation is noted. Final part is focused on using on Geographical inform systems in field education in the Grammar School Lanškroun |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Alois Hynek |
| Fyzický popis: | 87 l., [47] l. příl. : il. |