Využití výpočetní techniky ve výuce středoškolské matematiky
Práce se ve svých pěti kapitolách věnuje možným způsobům využití výpočetní techniky ve výuce středoškolské matematiky. Na úvod je stručně zmíněna historie výpočetní techniky a její zavedení do škol, dále je pozornost věnována pohledu na tento způsob výuky ze strany vyučujících. Hlavní část práce tvo...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/175905/prif_m/ |
Shrnutí: | Práce se ve svých pěti kapitolách věnuje možným způsobům využití výpočetní techniky ve výuce středoškolské matematiky. Na úvod je stručně zmíněna historie výpočetní techniky a její zavedení do škol, dále je pozornost věnována pohledu na tento způsob výuky ze strany vyučujících. Hlavní část práce tvoří seznámení se se čtyřmi konkrétními matematickými programy, možnostmi jejich zavedení do výuky a v poslední kapitole je uvedeno několik názorných ukázek příkladů zpracovaných v těchto programech. This thesis in five chapters deals with possible ways of usage of computer technology in secondary school education of mathematics. The preliminary shortly mentions history of computer technology and its implementation within secondary school education. Further attention is given to the teachers view on this way of education. The main part of this thesis is composed of acquaintance with four concrete mathematic programs, possibilities of their implementation into education and in the last chapter are shown few examples made by these programs. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Pavel Šišma |
Fyzický popis: | 58 l. + 1 CD-ROM |