Interaktivní tabule ve výuce matematiky
Bakalářská práce se zabývá definicí interaktivní tabule a jejím využitím ve školách. Poukazuje na její výhody a nevýhody. Vymezuje příslušenství, matematický software, výukové programy, interaktivní učebnice a předpřipravené materiály pro vyučovací hodiny. V práci je provedena analýza vybraných zákl...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/206724/prif_b/ |
LEADER | 06139ctm a22013217a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000615653 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20100216103059.0 | ||
008 | 100211s2010 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-05-06 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)165648 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 | ||
072 | 7 | |a 51 |x Matematika |2 Konspekt |9 13 | |
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 37.02 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Nechvátal, Pavel |% UČO 206724 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The interactive whiteboards in mathematics |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Interaktivní tabule ve výuce matematiky |h [rukopis] / |c Pavel Nechvátal. |
260 | |c 2010. | ||
300 | |a 46 l., [4] l. příl. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Eduard Fuchs. | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2010. | ||
520 | 2 | |a Bakalářská práce se zabývá definicí interaktivní tabule a jejím využitím ve školách. Poukazuje na její výhody a nevýhody. Vymezuje příslušenství, matematický software, výukové programy, interaktivní učebnice a předpřipravené materiály pro vyučovací hodiny. V práci je provedena analýza vybraných základních a středních škol, které při výuce používají interaktivní tabule. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a This bachelor thesis deals with the theme of interactive whiteboard and her utilization at schools. It focuses on her advantages and disadvantages. It delineates accessories, mathematical software, courseware, interactive books and preprepared materials for lessons. My thesis also analyzes some elementary and secondary schools that use interactive whiteboards in lessons. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |7 ph114316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a mathematics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching methods |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching |2 eczenas |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
655 | 9 | |a bachelor's theses |2 eczenas | |
658 | |a Aplikovaná matematika |b Matematika - ekonomie |c PřF B-AM MAEK (MAEK) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Fuchs, Eduard, |d 1942- |7 jn19981001271 |% UČO 182 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Ústav matematiky a statistiky |7 kn20091211007 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/206724/prif_b/ |
CAT | |c 20100211 |l MUB01 |h 0450 | ||
CAT | |a DRIMLOVA |b 02 |c 20100215 |l MUB01 |h 1101 | ||
CAT | |a JANA |b 02 |c 20100216 |l MUB01 |h 1030 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 1014 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1230 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0337 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20101229 |l MUB01 |h 1507 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20101229 |l MUB01 |h 1514 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1917 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2327 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0135 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120412 |l MUB01 |h 0929 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130304 |l MUB01 |h 1026 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130815 |l MUB01 |h 0751 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130815 |l MUB01 |h 0759 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130925 |l MUB01 |h 1224 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140522 |l MUB01 |h 0738 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140522 |l MUB01 |h 0742 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140522 |l MUB01 |h 0749 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140522 |l MUB01 |h 0753 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140610 |l MUB01 |h 0741 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140610 |l MUB01 |h 0744 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140610 |l MUB01 |h 0748 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140610 |l MUB01 |h 0753 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140610 |l MUB01 |h 0757 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140611 |l MUB01 |h 0803 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140611 |l MUB01 |h 0808 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140611 |l MUB01 |h 0816 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140611 |l MUB01 |h 0825 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0740 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0844 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0849 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0854 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0911 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0925 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0935 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0940 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0945 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141126 |l MUB01 |h 0957 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0748 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0755 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0801 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0829 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0839 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0847 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0850 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0901 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0905 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141127 |l MUB01 |h 0909 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141204 |l MUB01 |h 0736 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141216 |l MUB01 |h 0857 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141216 |l MUB01 |h 0901 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141216 |l MUB01 |h 1015 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150108 |l MUB01 |h 1113 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150108 |l MUB01 |h 1117 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150108 |l MUB01 |h 1128 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150108 |l MUB01 |h 1133 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150108 |l MUB01 |h 1136 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150113 |l MUB01 |h 1335 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150113 |l MUB01 |h 1339 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150113 |l MUB01 |h 1343 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150113 |l MUB01 |h 1343 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150113 |l MUB01 |h 1347 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150113 |l MUB01 |h 1350 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1445 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1406 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0052 | ||
CAT | |c 20190506 |l MUB01 |h 1000 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0944 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1934 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1154 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230920 |l MUB01 |h 2023 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-05-06 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRSMA |b ÚK sklad - M |3 K-12141 |5 3145347653 |8 20100215 |f 71 |f Prezenční SKLAD |q 20180620 |r 20100215 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK sklad - M |d K-12141 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRSMA |