Interaktivní tabule ve výuce matematiky

Bakalářská práce se zabývá definicí interaktivní tabule a jejím využitím ve školách. Poukazuje na její výhody a nevýhody. Vymezuje příslušenství, matematický software, výukové programy, interaktivní učebnice a předpřipravené materiály pro vyučovací hodiny. V práci je provedena analýza vybraných zákl...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Nechvátal, Pavel (Autor práce)
Další autoři: Fuchs, Eduard, 1942- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/206724/prif_b/
Obálka
LEADER 06139ctm a22013217a 4500
001 MUB01000615653
003 CZ BrMU
005 20100216103059.0
008 100211s2010 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-05-06 
035 |a (ISMU-VSKP)165648 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004 
072 7 |a 51  |x Matematika  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 37.02  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
100 1 |a Nechvátal, Pavel  |% UČO 206724  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 4 |a The interactive whiteboards in mathematics  |y eng 
245 1 0 |a Interaktivní tabule ve výuce matematiky  |h [rukopis] /  |c Pavel Nechvátal. 
260 |c 2010. 
300 |a 46 l., [4] l. příl. 
500 |a Vedoucí práce: Eduard Fuchs. 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2010. 
520 2 |a Bakalářská práce se zabývá definicí interaktivní tabule a jejím využitím ve školách. Poukazuje na její výhody a nevýhody. Vymezuje příslušenství, matematický software, výukové programy, interaktivní učebnice a předpřipravené materiály pro vyučovací hodiny. V práci je provedena analýza vybraných základních a středních škol, které při výuce používají interaktivní tabule.  |% cze 
520 2 9 |a This bachelor thesis deals with the theme of interactive whiteboard and her utilization at schools. It focuses on her advantages and disadvantages. It delineates accessories, mathematical software, courseware, interactive books and preprepared materials for lessons. My thesis also analyzes some elementary and secondary schools that use interactive whiteboards in lessons.  |9 eng 
650 0 7 |a didaktika  |7 ph114316  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |2 czenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching methods  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
658 |a Aplikovaná matematika  |b Matematika - ekonomie  |c PřF B-AM MAEK (MAEK)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Fuchs, Eduard,  |d 1942-  |7 jn19981001271  |% UČO 182  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav matematiky a statistiky  |7 kn20091211007  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/206724/prif_b/ 
CAT |c 20100211  |l MUB01  |h 0450 
CAT |a DRIMLOVA  |b 02  |c 20100215  |l MUB01  |h 1101 
CAT |a JANA  |b 02  |c 20100216  |l MUB01  |h 1030 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 1014 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1230 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0337 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20101229  |l MUB01  |h 1507 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20101229  |l MUB01  |h 1514 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1917 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2327 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0135 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120412  |l MUB01  |h 0929 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130304  |l MUB01  |h 1026 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130815  |l MUB01  |h 0751 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130815  |l MUB01  |h 0759 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130925  |l MUB01  |h 1224 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0738 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0742 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0749 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0741 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0744 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0748 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0757 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0803 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0808 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0816 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0740 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0844 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0849 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0854 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0911 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0925 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0935 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0940 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0945 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0957 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0748 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0755 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0801 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0829 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0839 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0847 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0850 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0901 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0905 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0909 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141204  |l MUB01  |h 0736 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 0857 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 0901 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 1015 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1113 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1117 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1128 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1133 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1136 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1335 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1339 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1343 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1343 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1347 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1350 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1445 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1406 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0052 
CAT |c 20190506  |l MUB01  |h 1000 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0944 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1934 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1154 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230920  |l MUB01  |h 2023 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-05-06 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRSMA  |b ÚK sklad - M  |3 K-12141  |5 3145347653  |8 20100215  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20180620  |r 20100215  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK sklad - M  |d K-12141  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRSMA