Využití interaktivní tabule ve výuce regionální geografie Islám, Ropa, Korea /

Cílem této práce je seznámení se s interaktivní tabulí a vytvoření s pomocí programu SMART Notebook tři vyučovací hodiny z regionální geografie Asie. Vybrala jsem si tři aktuální témata: Islám, Koreu a Ropu. V islámu jsem se kromě představení náboženství samotného zaměřila na postavení žen v muslims...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šmídová, Martina (Autor práce)
Další autoři: Herber, Vladimír, 1952- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2009.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/207145/prif_b/
Obálka
LEADER 05401ctm a22009857a 4500
001 MUB01000589408
003 CZ BrMU
005 20100528153456.0
008 090630s2009 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2018-08-31 
035 |a (ISMU-VSKP)162290 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004 
072 7 |a 91  |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování  |2 Konspekt  |9 7 
080 |a (043)378.22  |2 MRF 
080 |a 91  |2 MRF 
080 |a 913  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
080 |a 665.61  |2 MRF 
080 |a 28  |2 MRF 
080 |a (519.3)  |2 MRF 
080 |a (519.5)  |2 MRF 
100 1 |a Šmídová, Martina  |% UČO 207145  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 4 |a The use of the interactive whiteboard for the teaching of regional geography  |y eng 
245 1 0 |a Využití interaktivní tabule ve výuce regionální geografie  |h [rukopis] :  |b Islám, Ropa, Korea /  |c Martina Šmídová. 
260 |c 2009. 
300 |a [54] l. :  |b il, mapy +  |e 1 CD-ROM. 
500 |a Vedoucí práce: Vladimír Herber. 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2009. 
520 2 |a Cílem této práce je seznámení se s interaktivní tabulí a vytvoření s pomocí programu SMART Notebook tři vyučovací hodiny z regionální geografie Asie. Vybrala jsem si tři aktuální témata: Islám, Koreu a Ropu. V islámu jsem se kromě představení náboženství samotného zaměřila na postavení žen v muslimské společnosti a terorismus. Korejský poloostrov je rozdělený na dva rozdílné státy, které se od 2. světové války vyvíjejí odlišným způsobem. Jižní Korea jde cestou kapitalistického Západu a Severní Korea socialistického Východu. Posledním tématem je ropa, její využití a případná hrozba uzavření ropných kohoutků. Interaktivní prezentace jsou součástí práce.  |% cze 
520 2 9 |a The basic target of this Bachelor thesis is to familiarise with working with the interactive whiteboard and to prepare three presentations on different topics of Regional Geography of Asia in the program SMART Notebook. I chose three current topics of Islam, Oil and Korea. In the lesson on Islam, I will introduce basic features of this religion and then I will aim at gender problems and terrorism. Korean peninsula is divided into two countries, which have developed differently since the World War II. The South Korea follows the capitalistic western economy and the North Korea follows the communist policy. My last topic is Oil, its utilization and possible lack of it. Interactive presentations are included into this thesis.  |9 eng 
650 0 7 |a interaktivní multimédia  |7 ph205401  |2 czenas 
650 0 7 |a islám  |7 ph114798  |2 czenas 
650 0 7 |a regionální geografie  |7 ph116030  |2 czenas 
650 0 7 |a ropa  |7 ph116059  |2 czenas 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 7 |a zeměpis  |7 ph116771  |2 czenas 
650 0 9 |a geography (school subject)  |2 eczenas 
650 0 9 |a interactive multimedia  |2 eczenas 
650 0 9 |a Islam  |2 eczenas 
650 0 9 |a petroleum  |2 eczenas 
650 0 9 |a regional geography  |2 eczenas 
650 0 9 |a study and teaching  |2 eczenas 
651 7 |a Korejská lidově demokratická republika  |7 ge128576  |2 czenas 
651 7 |a Korejská republika  |7 ge128495  |2 czenas 
651 9 |a Korea (North)  |2 eczenas 
651 9 |a South Korea  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
658 |a Geografie a kartografie  |b Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání  |c PřF B-GK UZ, FF:AJ (UZ)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Herber, Vladimír,  |d 1952-  |7 ola2003200934  |% UČO 1060  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Geografický ústav  |7 ko2005276089  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/207145/prif_b/ 
CAT |c 20090630  |l MUB01  |h 0452 
CAT |a ANTLOVA  |b 02  |c 20090824  |l MUB01  |h 0940 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0232 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1915 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 1013 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1215 
CAT |a ANTHOVA  |b 02  |c 20100528  |l MUB01  |h 1534 
CAT |c 20100607  |l MUB01  |h 0947 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0335 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1917 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2325 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20110804  |l MUB01  |h 1001 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0127 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20120627  |l MUB01  |h 1450 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20120925  |l MUB01  |h 1139 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20120925  |l MUB01  |h 1141 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 1111 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140107  |l MUB01  |h 1421 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1444 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1405 
CAT |c 20151210  |l MUB01  |h 1509 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151210  |l MUB01  |h 1743 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0023 
CAT |c 20180831  |l MUB01  |h 1055 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210608  |l MUB01  |h 1001 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0939 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1928 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1147 
GEO |a 28/05/2010  |b ODESLANO 7/06/2010 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2018-08-31 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRFSK  |b ÚK sklad  |3 K-8852  |5 3145346185  |8 20090824  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20180420  |r 20090824  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK sklad  |d K-8852  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 1  |j PRFSK