Využití interaktivní tabule ve výuce regionální geografie Islám, Ropa, Korea /
Cílem této práce je seznámení se s interaktivní tabulí a vytvoření s pomocí programu SMART Notebook tři vyučovací hodiny z regionální geografie Asie. Vybrala jsem si tři aktuální témata: Islám, Koreu a Ropu. V islámu jsem se kromě představení náboženství samotného zaměřila na postavení žen v muslims...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2009.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/207145/prif_b/ |
LEADER | 05401ctm a22009857a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000589408 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20100528153456.0 | ||
008 | 090630s2009 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2018-08-31 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)162290 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 | ||
072 | 7 | |a 91 |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování |2 Konspekt |9 7 | |
080 | |a (043)378.22 |2 MRF | ||
080 | |a 91 |2 MRF | ||
080 | |a 913 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
080 | |a 665.61 |2 MRF | ||
080 | |a 28 |2 MRF | ||
080 | |a (519.3) |2 MRF | ||
080 | |a (519.5) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šmídová, Martina |% UČO 207145 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The use of the interactive whiteboard for the teaching of regional geography |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Využití interaktivní tabule ve výuce regionální geografie |h [rukopis] : |b Islám, Ropa, Korea / |c Martina Šmídová. |
260 | |c 2009. | ||
300 | |a [54] l. : |b il, mapy + |e 1 CD-ROM. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Vladimír Herber. | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2009. | ||
520 | 2 | |a Cílem této práce je seznámení se s interaktivní tabulí a vytvoření s pomocí programu SMART Notebook tři vyučovací hodiny z regionální geografie Asie. Vybrala jsem si tři aktuální témata: Islám, Koreu a Ropu. V islámu jsem se kromě představení náboženství samotného zaměřila na postavení žen v muslimské společnosti a terorismus. Korejský poloostrov je rozdělený na dva rozdílné státy, které se od 2. světové války vyvíjejí odlišným způsobem. Jižní Korea jde cestou kapitalistického Západu a Severní Korea socialistického Východu. Posledním tématem je ropa, její využití a případná hrozba uzavření ropných kohoutků. Interaktivní prezentace jsou součástí práce. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The basic target of this Bachelor thesis is to familiarise with working with the interactive whiteboard and to prepare three presentations on different topics of Regional Geography of Asia in the program SMART Notebook. I chose three current topics of Islam, Oil and Korea. In the lesson on Islam, I will introduce basic features of this religion and then I will aim at gender problems and terrorism. Korean peninsula is divided into two countries, which have developed differently since the World War II. The South Korea follows the capitalistic western economy and the North Korea follows the communist policy. My last topic is Oil, its utilization and possible lack of it. Interactive presentations are included into this thesis. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a interaktivní multimédia |7 ph205401 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a islám |7 ph114798 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a regionální geografie |7 ph116030 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a ropa |7 ph116059 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zeměpis |7 ph116771 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a geography (school subject) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interactive multimedia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a Islam |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a petroleum |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a regional geography |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a study and teaching |2 eczenas |
651 | 7 | |a Korejská lidově demokratická republika |7 ge128576 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Korejská republika |7 ge128495 |2 czenas | |
651 | 9 | |a Korea (North) |2 eczenas | |
651 | 9 | |a South Korea |2 eczenas | |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
655 | 9 | |a bachelor's theses |2 eczenas | |
658 | |a Geografie a kartografie |b Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání |c PřF B-GK UZ, FF:AJ (UZ) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Herber, Vladimír, |d 1952- |7 ola2003200934 |% UČO 1060 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/207145/prif_b/ |
CAT | |c 20090630 |l MUB01 |h 0452 | ||
CAT | |a ANTLOVA |b 02 |c 20090824 |l MUB01 |h 0940 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0232 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1915 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 1013 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1215 | ||
CAT | |a ANTHOVA |b 02 |c 20100528 |l MUB01 |h 1534 | ||
CAT | |c 20100607 |l MUB01 |h 0947 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0335 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1917 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2325 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20110804 |l MUB01 |h 1001 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0127 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120627 |l MUB01 |h 1450 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120925 |l MUB01 |h 1139 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120925 |l MUB01 |h 1141 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 1111 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140107 |l MUB01 |h 1421 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1444 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1405 | ||
CAT | |c 20151210 |l MUB01 |h 1509 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151210 |l MUB01 |h 1743 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0023 | ||
CAT | |c 20180831 |l MUB01 |h 1055 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210608 |l MUB01 |h 1001 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0939 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1928 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1147 | ||
GEO | |a 28/05/2010 |b ODESLANO 7/06/2010 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2018-08-31 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRFSK |b ÚK sklad |3 K-8852 |5 3145346185 |8 20090824 |f 71 |f Prezenční SKLAD |q 20180420 |r 20090824 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK sklad |d K-8852 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 1 |j PRFSK |