Mapové podklady ve výuce hydrologie na středních školách
Tato bakalářská práce je zaměřena především na hodnocení stavu výuky hydrologie v gymnaziálním vzdělávání. Zabývá se obecnou geografií v osnovách z dřívějších let a zaměřuje se na popis Rámcového vzdělávacího programu (dále RVP) a na jeho zavedení do škol. Těžiště práce je v hodnocení současného sta...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2009.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/222875/prif_b/ |
Shrnutí: | Tato bakalářská práce je zaměřena především na hodnocení stavu výuky hydrologie v gymnaziálním vzdělávání. Zabývá se obecnou geografií v osnovách z dřívějších let a zaměřuje se na popis Rámcového vzdělávacího programu (dále RVP) a na jeho zavedení do škol. Těžiště práce je v hodnocení současného stavu výukových materiálů pro výuku hydrologie, obzvláště mapových podkladů, jejich využití při výuce, množství a aktuálnost. V závěru jsou uvedeny návrhy na zkvalitnění výuky, materiálů a návrh pracovního sešitu s hydrologickou tématikou. This bachelor thesis is specialized on evaluation of education of hydrology on gymnasial education. Firstly it deals with common geography from former years, secondly describes General Education Programme (further RVP) and his introduction to the schools. It focuses on the present state of tutorial materials for education of hydrology, especially map basis, their usage at education, quantity and recency. In conclusion is mentioned proposal for improvement of the quality of education, materials and workbook with hydrological theme. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Miroslav Kolář. |
Fyzický popis: | 53 l., [23] l. příl. : il. |