Význam autority učitele při výchově žáků na střední škole
V práci jsou zpracovány autorita obecně, její rozdělení, vztah autority a výchovy, autorita učitele, možnosti budování autority, respekt k autoritám a částečně i problém kázně. Další oblastí, kterou jsem se zabýval, byl učitel a žák jako činitelé výchovně-vzdělávacího procesu. Rozebral jsem učitelov...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2009.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/101055/lf_m_a2/ |
Shrnutí: | V práci jsou zpracovány autorita obecně, její rozdělení, vztah autority a výchovy, autorita učitele, možnosti budování autority, respekt k autoritám a částečně i problém kázně. Další oblastí, kterou jsem se zabýval, byl učitel a žák jako činitelé výchovně-vzdělávacího procesu. Rozebral jsem učitelovy pedagogické kompetence, pedagogické dovednosti a znalosti, osobnost učitele a současné téma feminizace školství. Praktická část práce je zaměřena na zjištění aktuálního stavu autority učitelů na středních školách z pohledu stáří učitele a žáka, z pohledu pohlaví učitele a také předmětu, který učitel vyučuje. In my thesis I wrote about teacher’s authority, education, respect and discipline. I wrote about teachers and students and their competences, skills and knowledge and their specificities. My study is focused on actual level of teacher’s authority and reveals conections between authority, age, sex and subject. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jana Škrabánková. |
Fyzický popis: | 71 l. |