Komunikační specifika rozumově nadaných žáků na pozadí komparace komunikativních kompetencí
Rigorózní práce s názvem Komunikační specifika rozumově nadaných žáků na pozadí komparace komunikativních kompetencí je segmentována na část teoretickou a empirickou. Klade si za cíl posoudit základní pojmy vztahující se k nadání a popsat historii současných přístupů studia nadání. Vymezuje začleněn...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2009.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/92125/pedf_r/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-303 | 3201060842 |