Komunikační specifika rozumově nadaných žáků na pozadí komparace komunikativních kompetencí

Rigorózní práce s názvem Komunikační specifika rozumově nadaných žáků na pozadí komparace komunikativních kompetencí je segmentována na část teoretickou a empirickou. Klade si za cíl posoudit základní pojmy vztahující se k nadání a popsat historii současných přístupů studia nadání. Vymezuje začleněn...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Procházková, Lenka (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2009.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/92125/pedf_r/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-303 3201060842