Vliv integrovaného obohacujícího kurikula na žáky s nadáním v předmětu český jazyk a komunikace

Disertační práce se zabývá problematikou integrovaného vzdělávání rozumově nadaných žáků. Popisuje výzkum vlivu obohacujícího kurikula na žáky s nadáním v předmětu český jazyk a komunikace. Výzkumné otázky jsou věnovány odhalení kritérií nadání, definování nadaného žáka, identifikaci a výběru nadaný...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Klimecká, Eva, 1981- (Autor práce)
Další autoři: Švec, Vlastimil, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2009.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/163124/pedf_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-290 3201059852