Vliv integrovaného obohacujícího kurikula na žáky s nadáním v předmětu český jazyk a komunikace
Disertační práce se zabývá problematikou integrovaného vzdělávání rozumově nadaných žáků. Popisuje výzkum vlivu obohacujícího kurikula na žáky s nadáním v předmětu český jazyk a komunikace. Výzkumné otázky jsou věnovány odhalení kritérií nadání, definování nadaného žáka, identifikaci a výběru nadaný...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2009.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/163124/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-290 | 3201059852 |