Přeskočit na obsah
Váš účet
Odhlásit
Přihlášení
English
Informace o aktuálním provozu knihoven sledujte na jejich
stránkách
.
Vše
Název
Autor
Téma
ISBN/ISSN
Signatura
Čárový kód
Systémové číslo
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Pokročilé vyhledávání
Filtr e-prezenčka
Freedom to learn /
Popis
Citace.com
×
Citace.com
Poslat emailem
Exportovat záznam
Exportovat do RefWorks
Exportovat do EndNoteWeb
Exportovat do EndNote
Exportovat do MARC
Exportovat do MARCXML
Exportovat do RDF
Exportovat do BibTeX
Exportovat do RIS
Do oblíbených
Freedom to learn /
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři:
Rogers, Carl Ransom, 1902-1987
(Autor)
,
Freiberg, H. Jerome
(Autor)
Typ dokumentu:
Kniha
Jazyk:
Angličtina
Vydáno:
Upper Saddle River :
Prentice-Hall,
c1994
Vydání:
3rd ed.
Témata:
didaktika
inovace ve vzdělávání
školní psychologie
výchova a vzdělávání
vyučovací metody
educational innovations
education
school psychology
teaching methods
teaching
Přejít na ObalkyKnih.cz
Jednotky
Popis
MARC21
Popis
Fyzický popis:
xxv, 406 s.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii.
ISBN:
0-02-403121-6
Podobné jednotky
Modernizace metod výchovně vzdělávací práce a moderní didaktická technika : sborník referátů přednesených na mezinárodní poradě expertů, která se konala ve dnech 4.-8. prosince 1972 v Praze
Vydáno: (1975)
Teacherpreneurs : innovative teachers who lead but don't leave /
Autor: Berry, Barnett, a další
Vydáno: (2013)
Binarny system uczenia się /
Autor: Puślecki, Władysław, 1933-
Vydáno: (1983)
Kierowanie procesem poznawania dzieła literackiego w szkole /
Autor: Krauze, Urszula
Vydáno: (1982)
Uč jako umělec : malá kniha o velkých vzdělávacích myšlenkách /
Autor: Čapek, Robert, 1967-
Vydáno: (2020)
×
Načítá se...