Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
Tato práce se zabývá analýzou genderových reprezentací v reklamách v lifestylových magazínech, přičemž srovnává reklamní zobrazování mužů a žen v magazínu určeném pro ženy s těmi, které jsou prezentovány v magazínu pro muže. Teoretickým východiskem práce je Goffmanova koncepce vztahu genderu a rekla...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/170686/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 09/35 BAK | 4240751358 |