Komparativní kvalitativní analýza vzdělávacích projektů středních a velkých firem spolufinancovaných Evropským sociálním fondem

Název práce je Komparativní kvalitativní analýza vzdělávacích projektů středních a velkých firem spolufinancovaných Evropským sociálním fondem. Tématem je vzdělávání zaměstnanců, jakožto forma dalšího vzdělávání. Celkový rozsah textu bez započtení poznámek a příloh je 11 985 slov. Teoretická část ob...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Fialková, Romana (Autor práce)
Další autoři: Klimplová, Lenka, 1979- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/182209/fss_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Název práce je Komparativní kvalitativní analýza vzdělávacích projektů středních a velkých firem spolufinancovaných Evropským sociálním fondem. Tématem je vzdělávání zaměstnanců, jakožto forma dalšího vzdělávání. Celkový rozsah textu bez započtení poznámek a příloh je 11 985 slov. Teoretická část obsahuje definice klíčových pojmů, seznámení se souvisejícími teoretickými koncepty, zmapování současné situace v legislativě České republiky a obecné trendy ve vzdělávání zaměstnanců. Dále je popsán význam dalšího vzdělávání ve vyspělých zemích západní Evropy, na který navazuje srovnání podoby dalšího vzdělávání u nás s výsledky a zkušenostmi ze zahraničí. V rámci empirické části je provedena komparativní kvalitativní analýza vzdělávacích projektů středních a velkých firem financovaných z Evropského sociálního fondu podle kritérií typu kapitálové spoluúčasti a velikosti firmy. Cílem bylo vypozorování a vysvětlení podobností a odlišností v přístupu českých podniků a podniků se zahraniční kapitálovou spoluúčastí, a také středních a velkých podniků, k firemnímu vzdělávání.
The title of thesis is The comparative qualitative analysis of the medium-sized and big companies´ educational projects co-financed by European Social Fund. The theme is the employees‘ education as a type of further education. Text scope is 11 985 words with exclusion of notes and appendixes. The theoretical part includes a definition of key concepts, an introduction to related theoretical concepts, a monitoring of the current situation of legislation in the Czech Republic as well as general trends of the employees’ education. Then there is described the importance of further education for highly developed countries of West Europe followed by comparison of the Czech further education form with results and experience of foreign countries. In the empirical part of the thesis there is accomplished the comparative qualitative analysis of the medium-sized and big companies’ educational projects co-financed by European Social Fund in accordance with the criterions of capital partnership’s type and the size of companies.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Lenka Klimplová.
Fyzický popis:76 s. : tab.