Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování
Práce se zabývá rozdíly ve vícejazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciálního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace (s přihlédnutím k osobnostním předpokladům studentů). Disertační výzkum je založen převážně na kvantitativním meto...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/195224/pedf_d/ |
LEADER | 04179ctm a22008417a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000550021 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20190617135617.0 | ||
008 | 080523s2008 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-06-28 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)101545 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 | ||
080 | |a 81'24 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
080 | |a 811.1/.9 |2 MRF | ||
080 | |a 371.311.4 |2 MRF | ||
080 | |a 316.346.32-053.67 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hrušková, Lenka |7 ola2011623631 |% UČO 195224 |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The Impact of Cooperative Strategies on the Efficiency of Language Teaching |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování |h [rukopis] / |c Lenka Hrušková. |
260 | |c 2008. | ||
300 | |a 188 l. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Iva Stuchlíková. | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2008. | ||
520 | 2 | |a Práce se zabývá rozdíly ve vícejazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciálního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace (s přihlédnutím k osobnostním předpokladům studentů). Disertační výzkum je založen převážně na kvantitativním metodologickém přístupu k výzkumu problematiky kooperativních strategií, je nicméně doplněn i přístupy kvalitativními. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a This work puts mind to differences in a multilanguage competence of adolescents, who have been working with competent methods during a tertiary study, who has been working on a base of cooperation (with a contideration to own presumptions of students). The dissertation research is based mainly on a quantitative methodologica,approach to the research of the problem of cooperative strategies, nevertheless it´s complemented with qualitative approaches too. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a adolescenti |7 ph195464 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a cizí jazyky |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a efektivnost |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a jazyková výuka |7 ph162894 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kooperativní učení |7 ph121840 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a strategie vyučování |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a adolescents |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a cooperative education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a language teaching and learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a study and teaching |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
658 | |a Pedagogika |b Pedagogika |c PedF D-PD PEDA (PEDA) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Stuchlíková, Iva, |d 1962- |7 xx0002603 |% UČO 48881 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709279 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/195224/pedf_d/ |
CAT | |c 20080523 |l MUB01 |h 0450 | ||
CAT | |a SRAMKOVA |b 02 |c 20080527 |l MUB01 |h 1052 | ||
CAT | |a STUDYNKOVA |b 02 |c 20080528 |l MUB01 |h 0939 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0211 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1853 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 1008 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1153 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0328 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1910 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2318 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0114 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120517 |l MUB01 |h 0745 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120710 |l MUB01 |h 0748 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120918 |l MUB01 |h 1628 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120920 |l MUB01 |h 1215 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 1004 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1845 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1044 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1440 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1401 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151225 |l MUB01 |h 2331 | ||
CAT | |c 20170628 |l MUB01 |h 1103 | ||
CAT | |a JIRASKOVAX |b 02 |c 20190617 |l MUB01 |h 1356 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0932 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1920 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1136 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-06-28 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-262 |5 3201056346 |8 20080527 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20080527 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-262 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |