Místní referendum v České republice z teoretického a empirického hlediska

Rigorózní práce Místní referendum v České republice z teoretického a empirického hlediska pojednává o nejrozšířenější a nejdůležitější formě přímé demokracie v České republice - místním referendu. Spis je členěn do tří částí: obecné zvláštní a statistické. Obecná část obsahuje čtyři kapitoly. Kapito...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Rigel, Filip, 1981- (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/53621/pravf_r/
Obálka
LEADER 06527ctm a22010697a 4500
001 MUB01000543611
003 CZ BrMU
005 20160429135428.0
008 080310s2007 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-05-09 
035 |a (ISMU-VSKP)129562 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD010 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 352/354  |x Stupně místní, oblastní a ústřední správy  |2 Konspekt  |9 15 
080 |a 352:324  |2 MRF 
080 |a 352/354  |2 MRF 
100 1 |a Rigel, Filip,  |d 1981-  |7 osa2011665689  |% UČO 53621  |4 dis 
242 1 0 |a Local Referendum in the Czech Republic from the Theoretical and Empirical Point of View  |y eng 
245 1 0 |a Místní referendum v České republice z teoretického a empirického hlediska  |h [rukopis] /  |c Filip Rigel 
260 |c 2007 
300 |a 235 l. 
502 |a Rigorózní práce (JUDr.)--Masarykova univerzita v Brně, Právnická fakulta, 2007 
520 2 |a Rigorózní práce Místní referendum v České republice z teoretického a empirického hlediska pojednává o nejrozšířenější a nejdůležitější formě přímé demokracie v České republice - místním referendu. Spis je členěn do tří částí: obecné zvláštní a statistické. Obecná část obsahuje čtyři kapitoly. Kapitola první má poskytnout vstupní informace o nadřazeném pojmu problematiky místního referenda, a sice o přímé demokracii. Nebylo záměrem autora podat zevrubné pojednání o teorii demokracie, přesto nebylo možno tuto kapitolu, byť je zařazena ve skromnějším rozsahu, opomenout, má-li text plynout přirozeně a souvisle, od obecného k specifickému. Druhá kapitola pojednává o institutu referenda z teoretického hlediska. Zabývá se klasifikací referend a jejich typologií. S rostoucí oblíbeností referenda v posledních desetiletích souvisí i stoupající počet prací, které reagují na danou problematiku a studují referendum jako obecný institut. Třetí kapitola obsahuje ústavní a mezinárodní východiska míst  |% cze 
520 2 9 |a The rigorous work Local referendum in the Czech Republic from the theoretical and empirical point of view deals with the topic of both the most widespread and the most important form of direct democracy in the Czech Republic - local referendum. Its composition is divided into three parts: the General one, the Specific one and finally the Statistic one. On General Part The principal intention of the General Part is to provide the entry to the topic. Wherever direct democracy exists, it has not replaced representative democracy but has complemented the work of elected body and political parties. Clear direct democracy is dangerous and undesirable. Nevertheless it is obvious that instruments of direct democracy are important elements of the democratic supervision. Principal method of direct democracy is a referendum. It is a direct vote in which an entire electorate is asked to either accept or reject a particular proposal. Development of the legal regulations and constitutional foundatio  |9 eng 
650 0 7 |a místní referendum  |7 ph284030  |2 czenas 
650 0 9 |a local referendum  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
655 9 |a doctoral dissertations  |2 eczenas 
658 |a Právo a právní věda  |b Právo  |c PrF Rig-PPV PR (PR)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra správní vědy, správního práva a finančního práva  |7 kn20010709041  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/53621/pravf_r/ 
CAT |a ZEMANOVA  |b 02  |c 20080310  |l MUB01  |h 1012 
CAT |a ISTVANOVA  |b 02  |c 20080310  |l MUB01  |h 1809 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1814 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1828 
CAT |c 20081009  |l MUB01  |h 1440 
CAT |c 20081009  |l MUB01  |h 1535 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091102  |l MUB01  |h 0638 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091103  |l MUB01  |h 0144 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0207 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1850 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20091219  |l MUB01  |h 0751 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 1008 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1149 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0112 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20120424  |l MUB01  |h 1655 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20120424  |l MUB01  |h 1655 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20120425  |l MUB01  |h 2352 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 1918 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 0952 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130514  |l MUB01  |h 1434 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130522  |l MUB01  |h 0736 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130529  |l MUB01  |h 0750 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130529  |l MUB01  |h 0752 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1843 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140820  |l MUB01  |h 1504 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140820  |l MUB01  |h 1512 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140820  |l MUB01  |h 1527 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2323 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20160429  |l MUB01  |h 1354 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160720  |l MUB01  |h 1235 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160720  |l MUB01  |h 1238 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160720  |l MUB01  |h 1249 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160720  |l MUB01  |h 1255 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160720  |l MUB01  |h 1258 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 0745 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 0748 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 0802 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 0805 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 0809 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 0817 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0720 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0724 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0735 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0746 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0751 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0757 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0804 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0810 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0819 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0827 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0832 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160726  |l MUB01  |h 0842 
CAT |c 20170509  |l MUB01  |h 0933 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0930 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1919 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1134 
CAT |c 20240209  |l MUB01  |h 1157 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-05-09 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRAF  |a Právnická fakulta  |2 S1DPF  |b Sklad 1, DPF  |3 DPF-12863  |5 3129127752  |8 20080310  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |p PD  |p Prezenční DPF  |r 00000001 
AVA |a LAW50  |b PRAF  |c Sklad 1, DPF  |d DPF-12863  |e unavailable  |t Není k dispozici  |f 1  |g 1  |h N  |i 0  |j S1DPF