Školní vzdělávací program v základním vzdělávání z pohledu učitelů

Teoretická část práce představuje nejnovější reformu vzdělávání v České republice, hlavní dokumenty, na základě kterých byla realizována. Pojednává o nových principech a cílech vzdělávání v České republice. Dále se snaží postihnout tvorbu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, ve k...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šikulová, Zuzana (Autor práce)
Další autoři: Hloušková, Lenka, 1972- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/145623/ff_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Teoretická část práce představuje nejnovější reformu vzdělávání v České republice, hlavní dokumenty, na základě kterých byla realizována. Pojednává o nových principech a cílech vzdělávání v České republice. Dále se snaží postihnout tvorbu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, ve kterém jsou stanovené nové cíle základního vzdělávání. Důležitou součást tvoří kapitola o školním vzdělávacím programu v základním vzdělávání a konkrétním příkladem tohoto programu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak pedagogové v České republice reflektují zavádění a tvorbu školního vzdělávacího programu. Pro zodpovězení výzkumných otázek bylo využito dvou výzkumných metod - analýzu článků a metodu rozhovoru
The theoretical part of the work introduces the newest educational reform in the Czech Republic and basic documents on which it is built. This part deals with new principles and aim of education in the Czech Republic. Next it tries to affect formation of Framework Educational Programme for Basic Education where is determinated new education aims of basic education. The important part of the thesis is chapter about school educational programme in basic education and it introduces concrete school educational programme. The aim of the bachelor thesis is statement, how teachers in the Czech Republic reflect application and formation school educational programme. To answer the investigative questions was used the combination of two investigative methods - analysis of articles in journal and a method of dialog
Popis jednotky:Vedoucí práce: Lenka Hloušková
Fyzický popis:55 l.