Komunikace při propagaci aktivit neziskového sektoru s návrhem na vytvoření mediálního projektu Módní přehlídka "O berlích"
Cílem práce je charakteristika prostředí neziskového sektoru, obsažení jeho struktury se zaměřením na komunikaci. Teoretická část se věnuje jednotlivým faktorům ovlivňujícím neziskový sektor, jeho fungování a způsobům komunikace. Systematicky probírá vlivy a spojení s obory public relations a fundra...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/105934/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 08/47 BAK |
El. verze dostupná z IS MU |
4240747096 |