Krizová intervence - telefonická a tváří v tvář

Tato práce se zabývá srovnáním krizová intervence (KI) tváří v tvář a telefonické krizové intervence (TKI). Základním cílem práce je určit shody a rozdíly mezi těmito intervencemi. Součástí práce je popis TKI a KI tváří v tvář. Práce se zaobírá i jednotlivými aspekty KI jako je komunikace, znalosti...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Drzyzgová, Šárka (Autor práce)
Další autoři: Dohnalová, Zdeňka, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/121995/fss_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato práce se zabývá srovnáním krizová intervence (KI) tváří v tvář a telefonické krizové intervence (TKI). Základním cílem práce je určit shody a rozdíly mezi těmito intervencemi. Součástí práce je popis TKI a KI tváří v tvář. Práce se zaobírá i jednotlivými aspekty KI jako je komunikace, znalosti a dovednosti konzultantů, zákonem o sociálních službách. Empirická část je zaměřena kvalitativně. Data jsou získány díky strukturované¬mu rozhovoru s konzultanty poskytujícími krizovou intervenci. Základní zjištění rozdílů mezi těmito intervencemi jsou ve stupni anonymity klienta, ve využití prvků komunikace, v placenosti či neplacenosti služeb, v časovém a technickém omezení, dostupnosti pro klienta a obtížnosti v poskytování KI pro konzultanta.
The thesis focuses on the comparison of face-to-face crisis intervention and counseling by telephone. The main purpose of this thesis is to find differences and similarities between the two. There is also a description of face-to-face crisis intervention and counseling by telephone. Moreover the thesis deals with the individual aspects of crisis intervention such as communication, knowledge and skills of consultants and it also examines the Social Services Act. The empirical part focuses on the quality. The data used in the empirical part were derived from couple of interviews with consultants who render crisis service. The examination of differences between these types of crisis intervention respects the anonymity of a client and concentrates on the communication, the presence or absence of free for the service.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Zdeňka Dohnalová.
Fyzický popis:75 s. : tab.