Stáří v učebnicích obsahová analýza učebnic ZŠ z pohledu věkově inkluzivní společnosti /
Cílem této práce je obsahová analýza učebnic pro základní školy z pohledu věkově inkluzivní společnosti. Výzkum je zaměřen na formy a kontext zobrazování stáří a starších osob v textu. Celá analýza vychází z pojetí stáří jako sociálního konstruktu, který naplňuje obsah role starého člověka. K tomuto...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/78890/fss_b_a2/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 07/297 BAK |
El. verze dostupná z IS MU |
4240745650 |