Věda a expertíza v reklamě kvalitativní analýza /

Reklama je důležitá součást každodenního života. Dělá nejrůznější věci - mimo jiné informuje, přesvědčuje, baví, nudí, láká a slibuje. Někdy se také dovolává expertního vědění. Zaštiťuje se věděckou autoritou a používá jazyk odborníků. V tomto smyslu může být chápána jako důležitá a vědními studii č...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Svačina, Karel (Autor práce)
Další autoři: Konopásek, Zdeněk, 1963- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/137528/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/302 BAK El. verze dostupná z IS MU
4240745665