Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby

V roce 1983 představil W. P. Davison hypotézu akcentující přesvědčení jedinců o tom, že jsou méně ovlivněni masovou komunikací než druzí. Konsekvencí této vnímané diskrepance mohou být nejrůznější behaviorální reakce příjemců této komunikace. Masová komunikace může tímto způsobem ovlivnit postoje či...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kameník, Radim (Autor práce)
Další autoři: Szaló, Csaba, 1968- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/144332/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/317 BAK El. verze dostupná z IS MU
4240745680