Technické výukové prostředky na stránkách časopisu Pedagogika v letech 1951 - 2005
Tato magisterská diplomová práce je zaměřena na vývoj technických výukových prostředků ve druhé polovině 20. století, přičemž těžištěm práce je reflexe obsahové analýzy 55-ti ročníků časopisu Pedagogika z hlediska problematiky technických výukových prostředků. Teoretická část práce se věnuje technic...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/52114/ff_m/ |
Shrnutí: | Tato magisterská diplomová práce je zaměřena na vývoj technických výukových prostředků ve druhé polovině 20. století, přičemž těžištěm práce je reflexe obsahové analýzy 55-ti ročníků časopisu Pedagogika z hlediska problematiky technických výukových prostředků. Teoretická část práce se věnuje technickým výukovým prostředkům obecně - snaží se o vymezení pojmů, klasifikaci technických výukových prostředků, o postihnutí jejich funkcí a podobně. Výzkumná část práce se po vymezení základní výzkumné metody, výzkumného vzorku a metodologických východisek výzkumu zabývá reflexí vytyčené problematiky na stránkách časopisu Pedagogika This thesis concerns the development of technical educational means in the middle of the 20th century. It focuses on a content analysis reflection of fifty-five issues of the magazine Pedagogika from the point of view of technical educational means. The theoretical part of this work deals with technical educational means in general - it tries to define notions, to classify technical educational means and to comprise their functions. The exploratory part of work concentrates after definiton of the main exploratory method, the exploratory sample and methodological starting points on the reflection of this problematics in the magazine Pedagogika. The main exploratory method is represented by the content analysis which was used to carry out a detailed research of contributions thematically oriented on the area of technical educational means |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jiří Zounek |
Fyzický popis: | 125 l. |