Moderní marketingové strategie kulturního průmyslu a reklamní kampaň - deník Super Spy

Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy jednotlivých aspektů marketingových komunikací vyložit průběh zavádění mediálního produktu na trh - resp. na základě teoretických kategorií z oboru teorie masové komunikace interpretovat praktický příklad konkrétní reklamní kampaně....

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šišáková, Radka (Autor práce)
Další autoři: Svoboda, Václav, 1940- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/33102/fss_m_a2/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/113 DIP El. verze dostupná z IS MU
4240744654