Moderní marketingové strategie kulturního průmyslu a reklamní kampaň - deník Super Spy
Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy jednotlivých aspektů marketingových komunikací vyložit průběh zavádění mediálního produktu na trh - resp. na základě teoretických kategorií z oboru teorie masové komunikace interpretovat praktický příklad konkrétní reklamní kampaně....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/33102/fss_m_a2/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 07/113 DIP |
El. verze dostupná z IS MU |
4240744654 |