Organizace přechodu dětí z mateřské školy do základní školy

Anotace Bakalářská práce na téma Organizace přechodu dětí z MŠ do ZŠ se zaměřuje především na spolupráci MŠ a ZŠ při organizaci přechodu a vliv rodiny na dítě při vstupu do první třídy. Teoretická část kromě jiného vymezuje také pojem školní zralost a s tím související školní připravenost dítěte, kt...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Zbořilová, Petra (Autor práce)
Další autoři: Rabušicová, Milada, 1956- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/165194/ff_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Anotace Bakalářská práce na téma Organizace přechodu dětí z MŠ do ZŠ se zaměřuje především na spolupráci MŠ a ZŠ při organizaci přechodu a vliv rodiny na dítě při vstupu do první třídy. Teoretická část kromě jiného vymezuje také pojem školní zralost a s tím související školní připravenost dítěte, která může mít vliv na odklad školní docházky. Zároveň pohlíží na důležitou roli rodičů žáka a jejich vliv na školní úspěšnost dítěte. Současně práce obsahuje záznam a výsledky zkoumání organizace přechodu dětí ve dvou školách. Kdy jedna škola má svou mateřskou školu a druhá ne. Tato práce se zabývá přístupem těchto škol k dětem předškolního věku, svým budoucím žákům, a také případnou spoluprácí s předškolními zařízeními.
Summary This work’s theme “Organization of transition of children from kindergarten to primary school” points mainly to the cooperation between kindergarten and primary school by organization of transition and the influence of family on the child when going to the 1st grade. The theoretical part defines the school maturity and readiness of the child, witch is part of it and it can influence the acceptance of child to go to the 1st grade. At the some time it considers the important role of pupil’s parents and then influence on success of there child. This contains as well the record and result of the organization of transition between two schools research, when one school has got its own kindergarten and the other does not. This work considers the approach of these schools to the children of pre/school age, their future pupils and cooperation with pre-school organizations.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Milada Rabušicová.
Fyzický popis:43 l., [13] l. příl.