Sociální klima třídy z pohledu romských žáků
Sociální klima třídy z pohledu romských žáků Bakalářská práce na téma „Sociální klima třídy z pohledu romských žáků“ se zaměřuje na zjištění, jak vnímají sociální klima třídy romští žáci v porovnání s jejich neromskými spolužáky. Hlavními parametry popisu klimatu jsou zde soutěživosti žáků, soudržno...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/145985/ff_b/ |
Shrnutí: | Sociální klima třídy z pohledu romských žáků Bakalářská práce na téma „Sociální klima třídy z pohledu romských žáků“ se zaměřuje na zjištění, jak vnímají sociální klima třídy romští žáci v porovnání s jejich neromskými spolužáky. Hlavními parametry popisu klimatu jsou zde soutěživosti žáků, soudržnosti uvnitř třídního kolektivu a vnímané obtížnosti výuky. Cílem teoretické části je nastínit problematiku zkoumání sociálního klimatu třídy, vysvětlit klíčové pojmy a přiblížit život a problémy romské populace. Empirická část se věnuje interpretaci dat získaných analýzou dotazníků rozdaných na základních školách v Brně Social climate in classrooms from the point of view of Romani pupils My minor thesis with a topic „Social climate in classrooms from the point of view of Romani pupils“ focuses on how the social climate in classrooms is viewed by Romani pupils in comparison to their non-Romani classmates. The main parameters used for the climate description are competitiveness of the pupils, feeling and need of the pupils to stick together and a level of difficulty of the learning materials. The aim of the theoretical part is to present the topic of analyzing social climates in classrooms, to explain key terms and to present briefly the life and problems of Romani population. The empirical part is based on the interpretation of data acquired by the analysis of questionnaires distributed at primary schools in Brno |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Petr Novotný |
Fyzický popis: | 45 l., [3] l. příl. |