Přípravná fáze tvorby školního vzdělávacího programu
Bakalářská práce na téma Přípravná fáze tvorby školního vzdělávacího programu nejprve v teoretické části stručně charakterizuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, jeho základní ideje, dále vymezuje školní vzdělávací program (dále jen ŠVP) v systému kurikulárních dokumentů, uvádí hla...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/162496/ff_b/ |
Shrnutí: | Bakalářská práce na téma Přípravná fáze tvorby školního vzdělávacího programu nejprve v teoretické části stručně charakterizuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, jeho základní ideje, dále vymezuje školní vzdělávací program (dále jen ŠVP) v systému kurikulárních dokumentů, uvádí hlavní organizace spojené s přípravou učitelů k tvorbě a uplatňování ŠVP ve školách. Tato práce charakterizuje podmínky pro tvorbu ŠVP, jeho uplatnění na školách, dále popisuje vzdělávací projekty, které mají učitelům prostřednictvím kurzů pomoci s tvorbou ŠVP. Je zde také stručně pojednáno o některých problémech souvisejících s tvorbou ŠVP. Empirická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, provedeného mezi učiteli na vybrané základní škole. Dotazník je zaměřen na zjišťování názorů a postojů učitelů k ŠVP, jejich připravenosti, odhodlanosti a zjištění dalších faktorů ovlivňujících jejich postoj ke kurikulární reformě The bachelor thesis on the topic The Training Period of a School Educational Programme Development in its first, theoretical part describes the Framework Educational Programme for Basic Education and its ideas, defines the School Educational Programme (SED) in the system of curricular documents and presents main organizations linked with the preparation of teachers for creation and use of SED at schools. The thesis deals with the conditions for creation of SED and its use at schools, describes educationals projects, which are focused on helping teachers with SED through the various courses. The thesis contains brief description of problems concerning the creation of SED. The empiric part of thesis comprises the results of questionary investigation held among teachers on chosen basic school. The questionary is focused on recognition of opinions and attitudes, readynes and energy for creation and use of SED among teachers, and findings of other factors influencing their approach to the |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jitka Vidláková |
Fyzický popis: | 93 l. |