Právní úprava reklamy na tabákové výrobky

První část se zabývá představením reklamy obecně a vylíčením jejího stručného vývoje. Tato část dále popisuje možnosti regulace reklamy prostředky soukromoprávními a veřejnoprávními, opomenuta není ani etická samoregulace. V části druhé jsem se také pokusila krátce dotknout problematiky vztahu zákon...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šustrová, Michaela (Autor práce)
Další autoři: Hajn, Petr, 1935- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/77126/pravf_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:První část se zabývá představením reklamy obecně a vylíčením jejího stručného vývoje. Tato část dále popisuje možnosti regulace reklamy prostředky soukromoprávními a veřejnoprávními, opomenuta není ani etická samoregulace. V části druhé jsem se také pokusila krátce dotknout problematiky vztahu zákona o regulaci reklamy a nekalé soutěže.
The first part introduces the topic of advertising, the definition and its brief development from the beginning to the promotional boom in the 19th and 20th centuries in connection with modern communication channels. This part also describes possible ways of regulation of advertisng with civil and statutory means.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Hajn.
Fyzický popis:61 l.