Pozdní filmy Davida Lynche a problém interpretace
Diplomová práce zkoumá, jak a v jakých bodech jsou interpretovatelné pozdní celovečerní filmy a menší projekty amerického autorského filmaře Davida Lynche. Studie se zaměřuje, jak na interpretovatelnost jako obecný problém (pole hermeneutiky, sémiotiky, dekonstrukce) tak na interpretační úsilí jako...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/14530/ff_m/ |
Shrnutí: | Diplomová práce zkoumá, jak a v jakých bodech jsou interpretovatelné pozdní celovečerní filmy a menší projekty amerického autorského filmaře Davida Lynche. Studie se zaměřuje, jak na interpretovatelnost jako obecný problém (pole hermeneutiky, sémiotiky, dekonstrukce) tak na interpretační úsilí jako konkrétní sociální praxe, přičemž obojí se pravidelně objevuje ve filmově-kritickém diskurzu obestírajícím Lynchovo dílo This M. A. thesis explores how and at what points are the late feature films and smaller projects of the American author-filmmaker David Lynch interpretable. The study addresses both the topic of interpretability as a general problem (the fields of hermeneutics, semiotics, deconstruction) and interpretational efforts as a particular social practice. Both these problems regularly emerge in the film criticism discourse surrounding Lynch's work |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jiří Voráč |
Fyzický popis: | 65 l. |