Firemní časopisy některá specifika a problematiky /

Autorka se v práci zabývá firemními časopisy, přičemž se pokouší o mezioborové hledisko jednak z pohledu marketingových komunikací a také z pohledu mediálních studií. Práce má deskriptivní charakter s prvky reflexe z praktické zkušenosti autorky. Neklade si při tom za cíl být komplexní analýzou toho...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Michlíčková, Jitka (Autor práce)
Další autoři: Waschková Císařová, Lenka, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/23111/fss_m/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/15 DIP El. verze dostupná z IS MU
4240742558