Inscenační tvorba režiséra Petra Lébla (Anton Pavlovič Čechov očima režiséra Petra Lébla) /
Cílem této práce je snaha o interpretaci inscenační tvorby Petra Lébla, jednoho z nejvýznamnějších českých režisérů devadesátých let minulého století. Tato práce chce nabídnout možnost bližšího seznámení s režijními postupy Petra Lébla. Snaží se podat ucelenější pohled na jejich uplatnění v rámci in...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/110903/ff_b/ |
Shrnutí: | Cílem této práce je snaha o interpretaci inscenační tvorby Petra Lébla, jednoho z nejvýznamnějších českých režisérů devadesátých let minulého století. Tato práce chce nabídnout možnost bližšího seznámení s režijními postupy Petra Lébla. Snaží se podat ucelenější pohled na jejich uplatnění v rámci interpretace inscenovaného dramatického textu. Vychází přitom ze zkoumání a analýz inscenací Racek, Ivanov a Strýček Váňa, jež spadají do tzv. čechovovské trilogie uvedené režisérem na domovské scéně Divadla Na zábradlí The aim of this study is to introduce staging works utilized by one of the most important and most disputable directors of the 20th centurys 90s in the Czech Republic, Petr Lébl, and to provide a closer look at his staging works utilized in the framework of staged dramatic text interpretation. Its sources are analyses of and observations made on the stagings of The Seagull, Ivanov and Uncle Vanya which come under the so-called Chekhovian trilogy, as introduced by the director on his residential stage of Divadlo Na zábradlí |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Pavel Klein |
Fyzický popis: | 123 l. : il. |