Celoživotní učení u jedinců s mentálním postižením
Práce se zabývá otázkou celoživotního učení u jedinců s mentálním postižením. Teoretická část se zabývá analýzou koncepce celoživotního učení a jeho odrazem v naší vzdělávací soustavě. Dále se pak věnuje cílové skupině, jedincům s mentálním postižením, a jejich potřebám v životě. Závěr teoretické čá...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/108817/ff_b_a2/ |
Shrnutí: | Práce se zabývá otázkou celoživotního učení u jedinců s mentálním postižením. Teoretická část se zabývá analýzou koncepce celoživotního učení a jeho odrazem v naší vzdělávací soustavě. Dále se pak věnuje cílové skupině, jedincům s mentálním postižením, a jejich potřebám v životě. Závěr teoretické části se věnuje analýze sociální péči o jedince s mentálním postižením v kontextu celoživotního učení. Aplikační část práce se věnuje na základě případových studií praktické podobě celoživotního učení u jedinců s mentálním postižením The extended essay deals with the problem of lifelong learning of mentally handicapped individuals. First theoretic part deals with analysis of lifelong learning concept and the way it shows in our education system. Next part deals with the target group of mentally handicapped individuals and their needs in life. In the end of the theoretic part there is analysis of social care of mentally handicapped individuals in the context of lifelong learning. Practical part is based on life stories and deals with the practical wiev of lifelong learnig of mentally handicapped individuals |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jan Kolář |
Fyzický popis: | 46 l. |