Celoživotní učení u jedinců s mentálním postižením

Práce se zabývá otázkou celoživotního učení u jedinců s mentálním postižením. Teoretická část se zabývá analýzou koncepce celoživotního učení a jeho odrazem v naší vzdělávací soustavě. Dále se pak věnuje cílové skupině, jedincům s mentálním postižením, a jejich potřebám v životě. Závěr teoretické čá...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Klečka, Igor (Autor práce)
Další autoři: Kolář, Jan, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/108817/ff_b_a2/
Obálka
Popis
Shrnutí:Práce se zabývá otázkou celoživotního učení u jedinců s mentálním postižením. Teoretická část se zabývá analýzou koncepce celoživotního učení a jeho odrazem v naší vzdělávací soustavě. Dále se pak věnuje cílové skupině, jedincům s mentálním postižením, a jejich potřebám v životě. Závěr teoretické části se věnuje analýze sociální péči o jedince s mentálním postižením v kontextu celoživotního učení. Aplikační část práce se věnuje na základě případových studií praktické podobě celoživotního učení u jedinců s mentálním postižením
The extended essay deals with the problem of lifelong learning of mentally handicapped individuals. First theoretic part deals with analysis of lifelong learning concept and the way it shows in our education system. Next part deals with the target group of mentally handicapped individuals and their needs in life. In the end of the theoretic part there is analysis of social care of mentally handicapped individuals in the context of lifelong learning. Practical part is based on life stories and deals with the practical wiev of lifelong learnig of mentally handicapped individuals
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jan Kolář
Fyzický popis:46 l.