Pan učitel televize - hra vs. disciplína v raném vysílání pro školy ČSTV (1958-1969)
Pan učitel televize - hra vs. disciplína v raném vysílání pro školy ČSTV (1958-1969). Cílem práce je na základě analýzy historických pramenů představit specifické způsoby vzájemné kooperace Československé televize, Ministerstva školství a kultury a Výzkumného ústavu pedagogického v rámci raných konc...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/64587/ff_m/ |
LEADER | 05207ctm a22007937a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000472441 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20220127083529.0 | ||
008 | 060926s2006 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2012-06-18 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)124089 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD001 | ||
080 | |a 37 |2 MRF | ||
080 | |a 316.77 |2 MRF | ||
080 | |a 7.01/.09 |2 MRF | ||
080 | |a 791 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Česálková, Lucie, |d 1983- |7 xx0079827 |% UČO 64587 |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The Television Teacher - the game and the discipline in the early Czechoslovak educational television broadcasting (1958-1969) |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Pan učitel televize - hra vs. disciplína v raném vysílání pro školy ČSTV (1958-1969) |h [rukopis] / |c Lucie Česálková |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 131 l. : |b il. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Petr Szczepanik | ||
502 | |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2006 | ||
520 | 2 | |a Pan učitel televize - hra vs. disciplína v raném vysílání pro školy ČSTV (1958-1969). Cílem práce je na základě analýzy historických pramenů představit specifické způsoby vzájemné kooperace Československé televize, Ministerstva školství a kultury a Výzkumného ústavu pedagogického v rámci raných koncepcí televizního vzdělávání v Československu a upozornit na roli, v jaké při konstituování tohoto projektu stála Komunistická strana Československa. Každá z institucí, které se procesu zavádění televizního vysílání pro školy do programového schématu ČSTV účastnily, interpretovala společný předmět zájmu (pořad samotný) odlišným způsobem. Zatímco Československá televize přemýšlela o pořadech televizního vysílání pro školy jako o zvláštním druhu populární zábavy, který by doplňkovým způsobem prezentoval školní učivo, ambicí instituce školní bylo instruovat, a tedy co nejefektivněji zprostředkovávat audiovizuální didaktickou informaci. Studie se zaměřuje především na pragmatickou rovinu komunika |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The Television Teacher The game and the discipline in the early Czechoslovak educational television broadcasting (1958-1969) The study focuses on how the institutions of television and school, in particular the Czechoslovak Television, the Ministry of Education and the Research Institute of Education, interacted in the early period of Czechoslovak educational television broadcasting and to what degree was their relationship coordinated by the political power, represented by the Communist Party. Each institution that took part in the process of constitution of the Czechoslovak educational television project made an effort to interpret their common object in a different way. While the Czechoslovak Television thought about the educational television in the logic of a popular entertainment presenting supplementary subject matter, the ambition of pedagogical discourse about Television Broadcasting for Schools was to instruct and accordingly mediate the didactic information, as effectiv |9 eng |
655 | 7 | |a diplomové práce |7 fd132022 |2 czenas | |
655 | 9 | |a master's theses |2 eczenas | |
658 | |a Humanitní studia |b Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury |c FF M-HS CJ, FAV (FAV) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Szczepanik, Petr, |d 1974- |7 js20020527004 |% UČO 7909 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Ústav filmu a audiovizuální kultury |7 ko2004264158 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/64587/ff_m/ |
CAT | |c 20060926 |l MUB01 |h 0451 | ||
CAT | |a BART |b 02 |c 20061004 |l MUB01 |h 0902 | ||
CAT | |a CONV-M53 |b 02 |c 20061206 |l MUB01 |h 2000 | ||
CAT | |a BART |b 02 |c 20070319 |l MUB01 |h 1336 | ||
CAT | |c 20070427 |l MUB01 |h 2158 | ||
CAT | |c 20071003 |l MUB01 |h 2202 | ||
CAT | |c 20080429 |l MUB01 |h 1812 | ||
CAT | |c 20080429 |l MUB01 |h 1827 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0131 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1812 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 0952 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1109 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0311 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1854 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2304 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20111019 |l MUB01 |h 1457 | ||
CAT | |a HANKAX |b 02 |c 20120305 |l MUB01 |h 1008 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0051 | ||
CAT | |c 20120618 |l MUB01 |h 1043 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 0800 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130625 |l MUB01 |h 0737 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130627 |l MUB01 |h 1226 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130815 |l MUB01 |h 0730 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140312 |l MUB01 |h 1621 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20140911 |l MUB01 |h 1525 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141105 |l MUB01 |h 0720 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1432 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1353 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151224 |l MUB01 |h 1130 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170413 |l MUB01 |h 0748 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20181210 |l MUB01 |h 1641 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190529 |l MUB01 |h 1314 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210322 |l MUB01 |h 1153 | ||
CAT | |a HANDL |b 02 |c 20220127 |l MUB01 |h 0835 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20231009 |l MUB01 |h 2333 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 0909 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2012-06-18 |