Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže

Tato bakalářská práce na téma Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže je rozdělena do tří základních kapitol. První z nich je zaměřena na oblast reklamy. Druhá kapitola se od regulace reklamy přesouvá k úpravě nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Poslední kapitola je věnována prostředk...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Schwarzová, Kamila (Autor práce)
Další autoři: Hajn, Petr, 1935- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/100273/pravf_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato bakalářská práce na téma Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže je rozdělena do tří základních kapitol. První z nich je zaměřena na oblast reklamy. Druhá kapitola se od regulace reklamy přesouvá k úpravě nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Poslední kapitola je věnována prostředkům realizace práva v oblasti reklamy a nekalé soutěže.
This bachelor diploma paper written on the theme Law of advertising regulation and unfair competition rules is divided into three basic chapters. The first one is focused on advertising segment. The second chapter moves the attention from advertising regulation to unfair competition frame according to the Commercial Law (law no. 513/1991 of the Collection of Laws). The last chapter informs about tools for justice implementation in the advertising segment and unfair competition.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Hajn.
Fyzický popis:45 l.