Rozvoj klíčových kompetencí v rámci vzdělávacího programu Modelu růstu

Anotace: Celoživotní učení nabývá v edukačně vyspělých zemích v posledních letech na významu. Především je zdůrazňována role tzv. klíčových dovedností a rozvoje čtyř základních gramotností. Tento materiál si klade za cíl nabídnout jeden z možných způsobů rozvoje existenciální gramotnosti a klíčových...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Černý, Matěj, 1977 červenec 6.- (Autor práce)
Další autoři: Knotová, Dana, 1958- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2005
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Obálka
Popis
Shrnutí:Anotace: Celoživotní učení nabývá v edukačně vyspělých zemích v posledních letech na významu. Především je zdůrazňována role tzv. klíčových dovedností a rozvoje čtyř základních gramotností. Tento materiál si klade za cíl nabídnout jeden z možných způsobů rozvoje existenciální gramotnosti a klíčových dovedností pomocí tzv. Modelu růstu V. Satirové, zasadit tento model do kontextu celoživotního učení a prozkoumat možnosti rozvoje klíčových kompetencí v rámci uceleného dlouhodobého vzdělávacího programu v Modelu růstu. Pro ověření dopadu Modelu růstu na rozvoj klíčových kompetencí využívá práce postupů kvalitativního výzkumu (analýza produktů, rozhovor). Práce ukazuje na roli osobního rozvoje a rozvoje kongruence jako základu pro další vzdělávání a pro rozvoj klíčových kompetencí
Synopsis: Recently, the role and importance of Longlife learning grows bigger in advanced countries. The stress is layed especially on the importance of so called core skills (key skills) and the building up of four basic literaces. The goal of this work is to define, provide and offer the possible ways of developement of existencial literacy and core skills using the Human Resources Validation Model, to anchor this Model in the context of Longlife learning and to explore the possibilities of developement of the core skills within the inegrated, longitudinal educational programme in Validation Model. For verification are used methods of qualitative research (analyze of products, interview). The outcome disclose the role of personal growth and congruence improvement in developing the core skills
Popis jednotky:Vedoucí práce: Dana Knotová
Fyzický popis:129 l. : il.