Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka: Vnímání profesních počátků v retrospektivě /
Disertační práce se zaměřuje na subjektivně vnímané změny v didaktických znalostech obsahu (DZO) učitelů, a to z jejich retrospektivního pohledu na první tři roky své výuky odborného anglického jazyka (OAJ) na vysokých školách. V České republice procházejí vysokoškolští učitelé OAJ v průběhu prvních...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2016
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/183364/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-513 | 3201090408 |