Nová strategie leteckých válek /
Tématem článku je použití letecké síly jako dominantního prvku v současných válečných konfliktech. Autor uvádí obecné zkušenosti z použití letectva v konfliktech, vývoj používání letectva a vysoce přesných zbraní ve válečných střetech a objasňuje problémy a rizika použití přesných zbraní a nemožnost...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Témata: | |
Zdroj: | Mezinárodní politika 0543-7962 27/2 (2003), s. 12-15 |
LEADER | 01547naa a22003613a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB02000033499 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20030331000000.0 | ||
008 | 030331s2003 xr ||||| |||||||||||cze|d | ||
040 | |a BOD031 |b cze |c BOD031 | ||
080 | |a 35 |% FSS | ||
080 | |a 327 |% FSS | ||
100 | 1 | |a Müller, Zdeněk, |d 1954- |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Nová strategie leteckých válek / |c Zdeněk Müller. |
520 | 3 | |a Tématem článku je použití letecké síly jako dominantního prvku v současných válečných konfliktech. Autor uvádí obecné zkušenosti z použití letectva v konfliktech, vývoj používání letectva a vysoce přesných zbraní ve válečných střetech a objasňuje problémy a rizika použití přesných zbraní a nemožnost přesných zbraní působit za každého počasí. | |
653 | 0 | |a Armáda - letectvo |% FSS | |
650 | 0 | 7 | |a Armáda |2 local |% FSS |
650 | 0 | 7 | |a Válečné konflikty |2 local |% FSS |
653 | 0 | |a Válka - letci |% FSS | |
650 | 0 | 7 | |a Válka |2 local |% FSS |
650 | 0 | 7 | |a Vojenské operace |2 local |% FSS |
650 | 0 | 7 | |a Vojenské strategie |2 local |% FSS |
773 | 0 | |t Mezinárodní politika |x 0543-7962 |g 27/2 (2003), s. 12-15 |w (CZ-BrMU)000169721 | |
LKR | |a UP |b 000169721 |l MUB01 |n zdrojový dokument | ||
CAT | |c 20040817 |l MUB02 |h 1248 | ||
CAT | |a CONV-M04 |b 00 |c 20040919 |l MUB02 |h 1735 | ||
CAT | |c 20080605 |l MUB02 |h 1223 | ||
CAT | |c 20090401 |l MUB02 |h 1016 | ||
CAT | |c 20090401 |l MUB02 |h 1040 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120325 |l MUB02 |h 1911 | ||
CAT | |c 20170818 |l MUB02 |h 1647 | ||
CAT | |c 20170821 |l MUB02 |h 1329 |