Hlas žáků: Příběh sexty A /

Dizertační práce se zabývá problematikou hlasu žáků střední školy v kontextu tradic a idejí střední školy. Hlas žáků je obvykle velmi široce definován a týká se řady oblastí života žáků ve škole, v této dizertační práci byl hlas žáků zúžen pouze na oblast výuky, protože právě ta je klíčovým procesem...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Procházková, Ingrid (Autor práce)
Další autoři: Švaříček, Roman, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2019
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/t7rij/
Obálka
LEADER 06561ctm a22011057i 4500
001 MUB01006463476
003 CZ BrMU
005 20250606093018.0
008 200519s2019 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-01-03 
035 |a (ISMU-VSKP)359913 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD001  |e rda 
072 7 |a 373.5  |x Střední školy  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.5+377  |2 MRF 
080 |a 373.5/.6+377.1/.3  |2 MRF 
080 |a 373.5.011.3-052  |2 MRF 
080 |a 373.5/.6.011.3-051  |2 MRF 
080 |a 373.5.016  |2 MRF 
080 |a 37.064.2  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Procházková, Ingrid  |7 xx0332917  |% UČO 342061  |4 dis 
242 1 0 |a Pupils voice: The story of sexta A  |y eng 
245 1 0 |a Hlas žáků: Příběh sexty A /  |c Ingrid Procházková 
264 0 |c 2019 
300 |a 170 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Roman Švaříček 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2019 
520 2 |a Dizertační práce se zabývá problematikou hlasu žáků střední školy v kontextu tradic a idejí střední školy. Hlas žáků je obvykle velmi široce definován a týká se řady oblastí života žáků ve škole, v této dizertační práci byl hlas žáků zúžen pouze na oblast výuky, protože právě ta je klíčovým procesem, který se zde odehrává. Cílem této práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumného šetření popsat proces (cíl, strategii a efekty) hlasu žáků střední školy, který se týká výuky, a který se odehrává na pozadí střetu tradic školy a demokratických idejí školy. Prvním krokem, který žáci musí učinit, pokud má dojít k vyvolání hlasu žáků, je žákovské hodnocení výuky. Ukazuje se, že v žákovském hodnocení výuky hraje klíčovou roli hodnocení učitele. Výsledky tohoto výzkumu dále ukazují, že hlas žáků je kritického charakteru, žáci se vyjadřují především k těm prvkům výuky, které považují za problematické. Jejich cílem je proměnit výuku k vlastní spokojenosti. Dle vnímané závažnosti problému žáci  |% cze 
520 2 9 |a The theme of the dissertation thesis is the voice of grammar school pupils in the context of the traditions and ideas of a grammar school. The pupils' voice is usually defined very widely, and it is connected to a lot of fields of pupils' lives at school. I focused on the pupils' voice of a teaching area because it is the key process when the pupils' voice is happening. The main aim of this dissertation thesis is to describe a process (aim, strategy, and effects) of grammar school pupils' voice-based on qualitative research. The pupils' voice is connected with the teaching and it is happening as a background of school traditions and school's democratic ideas conflict. If we would like to hear the pupils' voice, then the first step is that pupils must begin to evaluate the teaching. The evaluation of teachers is the key part of pupils' teaching assessment. Results of my research also show that pupils' voice is critical. Pupils mainly comment on those elements of the teaching, which they  |9 eng 
650 0 7 |a střední školy  |7 ph116320  |2 czenas 
650 0 7 |a středoškolské studium  |7 ph126242  |2 czenas 
650 0 7 |a středoškolští studenti  |7 ph126243  |2 czenas 
650 0 7 |a středoškolští učitelé  |7 ph126244  |2 czenas 
650 0 7 |a učivo středních škol  |7 ph136702  |2 czenas 
650 0 7 |a učitel a žák  |7 ph126980  |2 czenas 
650 0 9 |a secondary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary education  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary school students  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary school teachers  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary school curriculum  |2 eczenas 
650 0 9 |a teacher and learner  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Pedagogika (čtyřleté)  |b Pedagogika  |c FF D-PD4 PG (PG)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Švaříček, Roman,  |d 1978-  |7 mzk2007417181  |% UČO 12302  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav pedagogických věd  |7 olak2002158667  |4 dgg 
856 4 1 |u https://is.muni.cz/th/t7rij/ 
CAT |c 20200519  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200521  |l MUB01  |h 2313 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200521  |l MUB01  |h 2314 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200521  |l MUB01  |h 2314 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200522  |l MUB01  |h 0008 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200522  |l MUB01  |h 0024 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200602  |l MUB01  |h 1023 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200721  |l MUB01  |h 2125 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200721  |l MUB01  |h 2150 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200721  |l MUB01  |h 2201 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20201212  |l MUB01  |h 2255 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210416  |l MUB01  |h 0057 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210416  |l MUB01  |h 0104 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210416  |l MUB01  |h 1232 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210828  |l MUB01  |h 2300 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210828  |l MUB01  |h 2310 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210828  |l MUB01  |h 2316 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210828  |l MUB01  |h 2353 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210828  |l MUB01  |h 2356 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210829  |l MUB01  |h 0022 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210829  |l MUB01  |h 0028 
CAT |a HANDL  |b 02  |c 20211004  |l MUB01  |h 1004 
CAT |a HANDL  |b 02  |c 20211005  |l MUB01  |h 0719 
CAT |a SVOBODOVA  |b 02  |c 20211018  |l MUB01  |h 0655 
CAT |c 20220103  |l MUB01  |h 1152 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220420  |l MUB01  |h 1919 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220420  |l MUB01  |h 1928 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0116 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0119 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0121 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0125 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0132 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0135 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220725  |l MUB01  |h 0139 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20221113  |l MUB01  |h 1516 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20221113  |l MUB01  |h 1516 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231206  |l MUB01  |h 2347 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231207  |l MUB01  |h 0021 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231207  |l MUB01  |h 0025 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231207  |l MUB01  |h 0030 
CAT |a VACOVAX  |b 02  |c 20250606  |l MUB01  |h 0930 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-01-03 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 FF  |a FF - ustredni knihovna  |2 SKLAD  |b sklad  |3 D-19468  |5 2572106380  |8 20211004  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20211004 
AVA |a FIL50  |b FF  |c sklad  |d D-19468  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j SKLAD