Když čteš, možná neztloustneš - aneb naučme se rozumět označování potravin /

Tato diplomová práce s názvem „Když čteš, možná neztloustneš, aneb naučme se rozumět označování potravin“ se zabývá problematikou označování potravin - seznamuje s vývojem označování potravin, legislativou, povinnými údaji na obalech potravin, seznamuje s nejznámějšími značkami kvality potravin, a t...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Strnadelová, Zuzana (Autor práce)
Další autoři: Matějová, Halina, 1954- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2016
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/376275/lf_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato diplomová práce s názvem „Když čteš, možná neztloustneš, aneb naučme se rozumět označování potravin“ se zabývá problematikou označování potravin - seznamuje s vývojem označování potravin, legislativou, povinnými údaji na obalech potravin, seznamuje s nejznámějšími značkami kvality potravin, a také podává náhled do označování potravin ve světě. Praktická část je zaměřena na aplikaci intervenčního projektu mezi adolescenty středních škol k šíření osvěty v této problematice. Hodnocení této praktické části bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření, kdy byly zkoumány postoje a povědomí adolescentů k označování potravin a srovnávány s výsledky před projektem a po projektu.
The thesis named "When you read, you may not get fat or let´s learn to understand food labeling" deals with the issues of food labeling - it familiarizes with the food labeling development, the legislation, obligatory information placed on food wrapping, it also familiarizies with the most famous food quality brands and it gives information about food labeling around the world. The practical part is concentrated on application of a intervention project called "Food labeling among the high school adolescents" to spread important facts about this issue. Evaluation of this practical part was made by a questionnaire survey, which explored the adolescents´ attitude and awareness about food labeling and then were compared the results before and after the intervention project.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Halina Matějová
Fyzický popis:26 listů