Položková analýza v systému Statistica /
V této bakalářské práci se zabývám problematikou položkové analýzy a jak s její pomocí vytvořit optimální formu testování. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se věnuji teorii položkové analýzy a pojmům souvisejícím s touto problematikou. Ve druhé, praktické části, sestrojuji, pokud...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2015
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/408616/prif_b/ |
Shrnutí: | V této bakalářské práci se zabývám problematikou položkové analýzy a jak s její pomocí vytvořit optimální formu testování. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se věnuji teorii položkové analýzy a pojmům souvisejícím s touto problematikou. Ve druhé, praktické části, sestrojuji, pokud možno, optimální test z matematiky pro žáky 8. třídy základní školy a studenty primy šestiletého gymnázia, přičemž využívám nástrojů položkové analýzy. Následně ve třetí kapitole zkoumám za pomoci systému STATISTICA datový soubor získaný na základě výsledků ostrého testu. This thesis is considering problems of item analysis and how, using the item analysis, to create an optimal form of testing. The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with the theory of item analysis and the concepts related to this subject. The second chapter provides a practical view of how to use item analysis to create a model of optimal math test for the eighth grade primary school students and first year of six-year grammar school students. Lastly, the third chapter presents an analysis of a data file based on true test results using the STATISTICA software. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Marie Budíková |
Fyzický popis: | 75 listů, 4 nečíslované listy příloh |