Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing

Hlavní úlohou v počítačové grafice je vytvoření dvoudimenzionálního obrazu z popisu virtuální scény, který je většinou třídimenzionální. Speciálním případem této úlohy je fotorealistické vykreslování, které počítá výsledný obraz pomocí fyzikálně podložených metod. Fotorealistické vykreslování se pou...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vinkler, Marek, 1986- (Autor práce)
Další autoři: Sochor, Jiří, 1951- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/172521/fi_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Týdenní
Fakulta informatiky sklad Diz. práce 2015 42005D2661