Využití atlasů a obrysových map v gymnaziálním geografickém vzdělávání

Bakalářská práce se věnuje využití atlasů a obrysových map v geografickém gymnaziálním vzdělávání. Tato práce vznikla především za účelem poukázat na současný stav práce se školními atlasy a orientace na mapách školního atlasu a na obrysových mapách jednotlivých žáků ve vyučovacích hodinách zeměpisu...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Herber, Vladimír, 1952- (Thesis advisor)
Format: Thesis Manuscript
Language:Czech
Published: 2014
Subjects:
Online Access:http://is.muni.cz/th/393800/prif_b/
Cover Image
Description
Summary:Bakalářská práce se věnuje využití atlasů a obrysových map v geografickém gymnaziálním vzdělávání. Tato práce vznikla především za účelem poukázat na současný stav práce se školními atlasy a orientace na mapách školního atlasu a na obrysových mapách jednotlivých žáků ve vyučovacích hodinách zeměpisu na středních školách, speciálně na gymnáziích. Pro tyto účely byly vytvořeny pracovní listy věnující se právě práci se školními atlasy a práci s obrysovými mapami a jsou součástí této bakalářské práce. Dalšími částmi jsou kapitoly týkající se atlasů, jako je jejich definice, struktura, dostupnost či možnosti využití ve výuce zeměpisu (geografie). Obdobné kapitoly jsou věnovány i obrysovým mapám. Dále byly vytvořeny pokyny pro práci s pracovními listy a metodický návod pro učitele. Na závěr bakalářské práce je uvedeno zhodnocení pracovních listů.
The thesis is dedicated to the use of atlases and outline maps in geographical secondary school education. This work was created primarily for the purpose of the refer the current status of the work with school atlases and orientation on the maps of school atlas and outline maps of individual pupils in lessons of geography at secondary schools, especially on grammar schools. For these purposes were created worksheets dedicated to just work with school atlases and work with outline maps and they are part of this bachelor thesis. Other parts are the chapters on the atlases, as is their definition, structure, availability or use in the teaching of geography. Similar chapters are devoted to the outline maps. Furthermore, they were created guidelines for working with worksheets and methodical instructions for teachers. At the conclusion of bachelor thesis described evaluation worksheets.
Item Description:Vedoucí práce: Vladimír Herber
Physical Description:46 l., [15]l. příl.