Integrovaný dopravní systém ve Zlínském kraji
Práce je zaměřena na výzkum prostoru Zlínského kraje z hlediska vazeb založených na denní dojížďce za prací a do škol. Jsou identifikovány prostorové jednotky nodálního charakteru, v rámci nichž a mezi nimiž je sledována intenzita vztahů a kvalita dopravní obslužnosti. Na základě vyhodnocených dat j...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2014
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/356960/prif_m/ |
Shrnutí: | Práce je zaměřena na výzkum prostoru Zlínského kraje z hlediska vazeb založených na denní dojížďce za prací a do škol. Jsou identifikovány prostorové jednotky nodálního charakteru, v rámci nichž a mezi nimiž je sledována intenzita vztahů a kvalita dopravní obslužnosti. Na základě vyhodnocených dat jsou navrhovány zásady pro tvorbu integrovaného systému veřejné dopravy, odpovídající přepravním potřebám v území. Thesis is focused on research of Zlín region‘s daily connections based on travels to work and schools. In the first step are identified nodal spatial units, where is observed intensity of connections and quality of transport services within them and between them. In the second step are projected rules for construction of integrated public transport system, which are based on data from the first step and respond to transportation needs of the area. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz |
Fyzický popis: | 103 l., [24]l. příl. |